Počet nahlášených stížností: | 21 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Chtěl bych podat stížnost na řidiče jménem Anand (auto bwm řady 3). Prosím o vraceni storno poplatku. Ridic necekal ani minutu jelikoz pouze projel a jelikoz nikoho nevidel (protoze jsem vysel o pul minuty pozdeji) tak odjel. Na tuto adresu jsem si již zavolal minimalne 6x uber a nemel jsem absolutne zadny problem a doopravdy protoze to by mohlo znamenat ze bych uz vas v zivote nezavolal. Prosim jeste jednlu o vraceni storno poplatku a upozorneni ridici ze takove chovani tolerovat nebudete.
Odvoz na misto urceni
Durazne upozorneni ridici ze takove chovani tolerovat nebudete.
Dekuji
|
Tweet |
Na webových stránkách společnosti je uvedeno: "Cestujícím, kteří do 2 minut od řidičova příjezdu nedorazí na místo vyzvednutí, můžeme naúčtovat poplatek za nepřítomnost. Pokud si myslíš, že ti byl storno poplatek naúčtován neprávem, přejdi do části Jízdy a přezkoumání jízdného > Byl mi naúčtován storno poplatek. Rádi to prověříme a případně provedeme změny."
Pokud byl storno poplatek naúčtován neoprávněně, bude tedy vhodné uplatnit reklamaci přímo u společnosti. Ze zákona je možné reklamaci uplatnit přímo v provozovně podnikatele a to nejlépe bezprostředně poté, co spotřebitel zjistil, že mu byl naúčtován neoprávněně poplatek. Podnikatel je povinen vystavit spotřebiteli potvrzení o uplatnění reklamace.
Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.