Společnost


Uber Czech Republic Technology s.r.o.

Počet nahlášených stížností:21
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20574Řidič pouze projel a nečekal

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2018, před 7 lety

ONDŘEJ Chrapek

Znění stížnosti

Dobrý den,
Chtěl bych podat stížnost na řidiče jménem Anand (auto bwm řady 3). Prosím o vraceni storno poplatku. Ridic necekal ani minutu jelikoz pouze projel a jelikoz nikoho nevidel (protoze jsem vysel o pul minuty pozdeji) tak odjel. Na tuto adresu jsem si již zavolal minimalne 6x uber a nemel jsem absolutne zadny problem a doopravdy protoze to by mohlo znamenat ze bych uz vas v zivote nezavolal. Prosim jeste jednlu o vraceni storno poplatku a upozorneni ridici ze takove chovani tolerovat nebudete.


Produkt

Odvoz na misto urceni


Požadované řešení

Durazne upozorneni ridici ze takove chovani tolerovat nebudete.

Dekuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2018 10:16, před 7 lety

Na webových stránkách společnosti je uvedeno: "Cestujícím, kteří do 2 minut od řidičova příjezdu nedorazí na místo vyzvednutí, můžeme naúčtovat poplatek za nepřítomnost. Pokud si myslíš, že ti byl storno poplatek naúčtován neprávem, přejdi do části Jízdy a přezkoumání jízdného > Byl mi naúčtován storno poplatek. Rádi to prověříme a případně provedeme změny."

Pokud byl storno poplatek naúčtován neoprávněně, bude tedy vhodné uplatnit reklamaci přímo u společnosti. Ze zákona je možné reklamaci uplatnit přímo v provozovně podnikatele a to nejlépe bezprostředně poté, co spotřebitel zjistil, že mu byl naúčtován neoprávněně poplatek. Podnikatel je povinen vystavit spotřebiteli potvrzení o uplatnění reklamace.

Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2018 15:58, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.