Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamovala jsem vyboulení kuchyňské pracovní desky.Reklamace je zamítnuta protože tam zatekla voda po nevhodném používání desky.Podle návodu výrobce desky musí být její zadní strana ošetřena prostředkem pro zvýšení přilnavosti těsnícího tmele,což není provedeno.Tmel tam také není,pouze je vršek spáry zatažen slabou vrstvou nekvalitního silikonu (po kátké době zežloutl).Poškozená část desky v ůseku 170 cm ,a i na nepoškozené části je patrné,že je silikon pod ůrovní desky.Reklamační technik prohlásil že nic nevydrží věčně.Součásí objednávky jsou i 3 spořebiče u kterých byla po dlouhém dohadování reklamace závad uznána až namontáž digestoře.Mezi digestoří a stěnou je 5 cm mezera což prý je normální.
z objednávky OB-12-04-2_15_000270 z 30.3.2016.
Výměna a kvalitní montáž pracovní desky
|
Tweet |
Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.