Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 6.11.2017 jsem neuváženě potvrdila telefonickou objednávku na dámský holicí strojek za cenu poštovného, zároveň mi bylo hned sděleno, že mi budou přicházet další zásilky náhradních břitů. Po několika dnech jsem tento nákup přehodnotila, s úmyslem ho zrušit, ale nebyl možný žádný telefonní kontakt. Téměř po dvou měsících (už jsem doufala, že nic nepřijde), byl 4.1.2018 ve schránce balíček se strojkem a přiloženou fakturou na 129 Kč za poštovné. Balíček jsem rozbalila, strojek zatím nepoužila, kdyby šel vrátit. Byla tam také informace, že odeslání další zásilky bude 20.1.2018 a že je to zároveň den splatnosti na 399 Kč. Byl uveden telefonní kontakt, na který se nelze dovolat. Smlouvu chci každopádně zrušit, prosím Vás o radu. Děkuji.
Goodshave Women dámský holicí strojek
Zrušení smlouvy se společností Westerfield International AG uzavřené po telefonu na zasílání dalších břitů k dámskému holicímu strojku.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel souhlasil se zasláním balíčku zdarma, uzavřel se společností Westerfield smlouvu o opakovaných dodávkách zboží. Smlouvu uzavřenou prostředkem komunikace na dálku umožňuje zákon bez udání důvodu zrušit do 14 dní od převzetí prvního objednaného zboží.
Když první balíček přijde, je třeba jej převzít, rozbalit vyndat z něj faktury a zboží samotné nerozbalené zaslat zpátky společně s odstoupením od kupní smlouvy. Pokud první balíček se zbožím přijde, doporučujeme vloženou fakturu nehradit, je to zbytečné, protože by částku za poštovné musel podnikatel v důsledku odstoupení stejně vracet. Ve faktuře u prvního balíčku požaduje podnikatel právě jen poštovné. Spotřebitel pouze zasílá obdržené zboží na zmíněnou adresu společnosti a zaplatí náklady spojené s vrácením zboží, tj. poštovné od spotřebitele k podnikateli, a přiloží kopii odstoupení.
Odstoupení doporučujeme upravit podle konkrétní situace a okopírované jej společně s nerozbaleným zbožím zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Westerfield International AG, P.O.Box 18, Praha 2, 120 00. Tím smlouva zaniká od počátku, spotřebitel pak není povinen nic platit ani více přebírat. Pokud spotřebitel výše uvedeným způsobem odstoupil od uzavřené kupní smlouvy po telefonu může jakékoli upomínky ze strany podnikatele ignorovat. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.