Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
PŘED CHVÍLÍ JSEM SI ZDE ČETLA PODOBNOU STÍŽNOST JAKO MÁM JÁ A VŮBEC NEVÍM, CO DĚLAT.VYZKOUŠELA JSEM NA MĚSÍC TUTO SEZNAMKU. ŽÁDNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY ANI SMLOUVA MI NEBYLY PŘEDLOŽENY, HLEDALA JSEM JE ZPĚTNĚ A NENAŠLA. PO MĚSÍCI SI SAMI STRHLI Z MÉHO ÚČTU 2247 KČ. VŮBEC NECHÁPU, JAK JE MOŽNÉ, ŽE SI NĚKDO MŮŽE VZÍT SÁM O SOBĚ Z MÉHO ÚČTU PENÍZE, TO JE NEUVĚŘITELNÉ. MÁM JIŽ DELŠÍ DOBU SEZNAMKU E DARLING A TAM SE NIC TAKOVÉHO NIKDY NESTALO - VŽDY KLIENTA OSLOVÍ, ŽE ČLENSTVÍ KONČÍ A DOHODNOU PRODLOUŽENÍ. JAK POSTUPOVAT? ZABLOKOVAT NEBO ZRUŠIT KARTU? ANI O TY DVA TISÍCE SE MI NECHCE PŘIJÍT. JSEM VDOVA A ŽIJU SAMA, TAKŽE JE TO PRO MĚ DOST PENĚZ.HLEDALA JSEM VŠUDE MOŽNĚ A ŽÁDNÝ KONTAKT JSEM NENAŠLA, ŽE BYCH NA DALŠÍ OBDOBÍ TU "SMLOUVU" ZRUŠILA. JSEM ZOUFALÁ, PROSÍM, PORAĎTE MI!!!!! DĚKUJI!
RÁDA BYCH SE DOZVĚDĚLA, CO MÁM DĚLAT, KAM SE OBRÁTIT A DÁT TO DO POŘÁDKU. TO NENÍ SEZNAMKA, ALE HYENY, KTERÉ PARAZITUJÍ NA SMUTNÝCH, OSAMĚLÝCH LIDECH.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Přejeme Vám dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovali,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.