Počet nahlášených stížností: | 46 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den:
Není to stížnost,ale prosba.Prosím Vás zakoupila jsem holčičí brusličky v Plzni v Olymii v loni 8.1.velikost 31-35, značka Fila. Na pravém noži se udělala prasklina. Mohu ji reklamovat.
Děkuji za kladnou odpověď.
S pozdravem Dana Zikmundová
Oprava nože - výměna
|
Tweet |
Zakoupí-li spotřebitel zboží a v zákonné 24měsíční době se na něm objeví vada, jejíž vznik spotřebitel sám nezavinil, může věc reklamovat. Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace) musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a jednak požadovaný způsob vyřízení reklamace (právo).
Vadné zboží je nutné prodávajícímu (servisu) předat za účelem posouzení i odstranění vady vždy, není-li stanoven nebo dohodnut postup jiný. Spotřebitel má však právo na uhrazení nákladů, které mu vznikly v souvislosti s oprávněnou reklamací.
Zakoupení věci je spotřebitel povinen prokázat, nejlépe předložením kupního dokladu. Jestliže kupní doklad spotřebitel již nemá, musí vznik kupní smlouvy prokázat jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Dobrý den,
reklamovat zboží samozřejmě můžete na kterékoliv pobočce Hervisu. Bohužel v Plzni naše prodejna již není Samozřejmě je možné vadné zboží poslat na centrálu. Se zbožím je nutné poslat doklad o nákupu, krátký popis vady a Vaše kontaktní údaje.
Adresa pro doručení je:
Hervis Sport a móda
odd. Marketingu
Nákupní 389/2
Praha 10
102 00
S pozdravem,
Petr Křivohlavý
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Byla jsem vyrozuměna, abych poslala i druhou bruslí,že mi budou vráceny peníze.Jsem na dovolené,až se vrátím,tak se podívám, jestli se již stalo. S pozdravem Dana Zikmundová
Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.