Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#2059Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2014, před 11 lety

A Folprechtová

Znění stížnosti

Dobrý den,

v obchodě CCC v Ml. Boleslavi - Bondy centrum jsem si zakoupila černé lodičky. Posílám informace k reklamaci, která mi na potřetí byla zamítnuta.

1. reklamace byla kuli rozlepené podešvi u podpatku - boty jsem hned vrátila, protože to bylo špatně opravené

2. jsem hned vracela na krámě, když jsem si vyzvedávala reklamaci, že byla špatně zalepená a byla poničená látka od lepidla, tak že to bylo viditelné na botě.

3. reklamace opět na poničenou látku a to s tím, že jak ji zřejmě čistili, tak tam byli viditelné fleky od nějakého čističe, se kterým se snažili to lepidlo dostat dolů. Opět reklamace hned na prodejně, boty jsem vůbec neodnášela domů.


Produkt

Jennifer/ polobotka 2220105530372


Požadované řešení

Ráda bych situaci vyřešila vrácením peněz, jelikož po této zkušenosti bych nerada znovu řešila takto složitě případnou reklamaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2014 02:54, před 11 lety

V případě, že je zboží v průběhu reklamace poškozeno, je prodejce povinný jej uvést do původního stavu, pokud to není možné, nahradit vzniklou škodu v penězích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2014 20:16, před 11 lety

Bohužel se společnost CCC Czech, s.r.o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.6.2014 20:17, před 11 lety


A Folprechtová

Hodnocení: