Společnost


ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#20596Odmítání pojistného plnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2018, před 7 lety

Adéla Červená

Znění stížnosti

Pojišťovně jsem dne 19.06.2017 nahlásila škodní událost ze dne 16.06.2017. K vzniklé škodní události jsem neprodleně, tj. dne 16.06.2017 přivolala Policii České republiky a tuto škodní událost rovněž téhož dne oznámila svému zaměstnavateli. Technický pracovník shora uvedené pojišťovny dne 19.06.2017 poškozené služební vozidlo, jehož se řešená škodní událost týká, ohledal a pořídil o něm zápis. Dále jsem s pojišťovnou komunikovala ohledně vysvětlení a vyžádání podkladů (pozn. výše škody je stále v procesu jejího vyčíslování). Následně jsem obdržela zamítavý dopis pojišťovny ze dne 03.10.2017, z něhož (spolu s telefonátem od likvidátora pojišťovny) jsem důvodně nabyla dojmu, že pojišťovna nejen neplní své smluvní závazky vůči svým klientům, kteří u nich v dobré víře uzavřeli pojistnou smlouvu, ale snaží se z nich dělat osoby s nekalými úmysly. Proti výše uvedenému zamítavému dopisu ode mě pojišťovna dne 20.11.2017 účinně obdržela odvolání. Na toto pojišťovna nereagovala, a tak jsem je svým dopisem ze dne 27.12.2017 vyzvala k vyřízení mého odvolání. Na mou výzvu pojišťovna zareagovala dopisem ze dne 02.01.2018, v němž setrvává na svém zamítavém postoji ohledně pojistného plnění.


Produkt

Škodní událost: poškození služebního vozidla (uzavřeno pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou při výkonu povolání - s řízením dopravního prostředku)


Požadované řešení

Žádám primárně o uznání nároku na výplatu pojistného plnění pojišťovnou s tím, že výši pojistného plnění doložím fakturou - vyčíslením škody zaměstnavatelem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2018 07:26, před 7 lety

Pokud byla spotřebiteli způsobena škoda vozidlem třetí osoby, má spotřebitel právo na náhradu škody od pojišťovny, se kterou má škůdce uzavřenou smlouvu o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla. Spotřebitel může taktéž vymáhat náhradu škody i přímo po škůdci.

Ohledně pojištění odpovědnosti z výkonu povolání bude záležet, jaké pojistné podmínky byly sjednány. V pojistných podmínkách bývají i výluky z pojištění tedy případy, na které se pojištění nevztahuje. V zamítnutí pojistného plnění by mělo být jasně zdůvodněno, proč se pojištění na tento konkrétní případ nevztahuje.

Nesouhlasí-li spotřebitelka s důvody zamítnutí pojistného plnění, je vhodné obrátit se s reklamací přímo na pojišťovnu (www.csobpoj.cz/podnety-stiznosti). Pojišťovna je povinna vyřídit reklamaci do 30 dní od jejího doručení.

Pro případ nespokojenosti klientů se způsobem vyřízení reklamace, se lze obracet na Ombudsmana uvedené pojišťovny e-mailem na ombudsman@csob.cz, který podnět prošetří a bude spotřebitele o výsledku šetření informovat.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.2.2018 12:34, před 7 lety

Vážená paní Červená,

reaguji na Vaše podání týkající se škodní události. Abychom mohli závěry této události prověřit, prosím o upřesnění čísla této události.

Děkuji Vám za spolupráci.

S pozdravem

Eva Jabulková
manažer řešení stížností

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2018 21:43, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2018 21:49, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.