Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den opakovaně mi řidičem Vaší společnosti sl. Hrubcovou nebyl doručen balíček na uvedenou adresu. Při komunikaci s ridičkou uváděla, že se na uvedené adrese nikdo nenacházel přitom jsme čekali na doručení zásilky a vozidlo vaší společnosti se u domu ani neukázalo. Dnes naposled bez jakékoliv snahy o doručení zásilky nám bylo SMS zprávou sděleno, že se zásilka nachází na parcel shopu kde je možné si ji vyzvednout. Nedoručení zásilky se mi stalo již po několikáté, kdy sem vždy domluven s někým s rodiny aby na doručení čekal tudíž se podle tohoto musíme zařídit a poté k doručení z vaší strany ani nedojde. Při poslední komunikaci s uvedenou ridičkou mi tato sdělila že to je PPL a že nemůžu chtít všechno doručit. Toto jednání mi přijde neprofesionální zvlášť v případě když si za dopravu vaší společnosti platím. Předem vám děkuji za vyreseni tohoto problemu.
Domluva uvedené řidičce pro okolí obce Kraslice sl. Hrubcove ohledně profesionálního jednání a toho že se vaše společnost zábyva doručováním zásilek a ne jejich provlizocanim, čímž myslím že v případě nedoručení zásilky pro tuto musím jet minimálně 10 až 30 km záleží na tom kam bude zásilka uložena. Pipropida vymena řidiče pro uvedeny úsek, kdy chápu že v dnešní době toto není snadné. Věřím že se uvedené již nebude opakovat a děkuji vám za provedené řešení.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelkou odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.