Společnost


Conectart s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20609Obtěžování telefonem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2018, před 7 lety

Jiří Jindrák

Znění stížnosti

8.1.2018 ve 13 hodin na pracovní linku do zaměstnání (zřejmě obtěžovali i spojovatelku) poté si komisním hlasem vynucují potvrzení osoby volaného načež pokračuje vyzvídání a nabídka.
Z průběhu obtěžování bylo zjevné, že jde o rutinní postup který provádějí plošně a obtěžují tak stovky lidí.
Jiří Jindrák Tachov


Požadované řešení

můj návrh je odškodné 100,-
či jakýkoliv jiný, hlavně aby si uvědomili že tohle nemají dělat
a styděli se


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2018 08:12, před 7 lety

V tomto případě doporučujeme písemně společnosti zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze. V případě, že by tato žádost nebyla respektována, lze se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2018 16:19, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.