Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1326
Z toho za letošní rok:81
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

68%
32%
Toto skore je založeno na 295 stížnostech.

#2061Nevrácení peněžních prostředků po odstoupení od smlouvy a osobním vrácení zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2014, před 11 lety

Jiří Kolenský

Znění stížnosti

Po vrácení zboží v den, kdy bylo zároveň zakoupeno, společnost Alza.cz a.s. odmítla z důvodu platby kartou vrátit náležitou částku zpět i hned po vrácení zboží. Byl jsem informován, že notifikaci o provedené platbě evidují a aby mohla být platba vrácená zpět, musí být nejdříve fyzicky připsána na účet společnosti. Byl jsem odkázán na emailovou adresu obchod@alza.cz, kde si mám o vrácení platby zažádat. Po delší komunikaci s obchodem mi bylo sděleno, že částka byla zadána k proplacení a obdržení platby mám čekat do týdne. Když se tak nestalo a obrátil jsem se znovu na obchod dostal jsem pouze informace, že případ zasílají znovu na kompetentní oddělení a odmítli mi poskytnout jakékoliv důvody, proč nedošlo k vrácení peněz. Nyní vypršela lhůta 14 dnů, kdy má obchod nejpozději v těchto případech finanční prostředky vrátit a porušuje tak obchodní podmínky, které společnost sama uvádí.


Požadované řešení

Vrácení částky 4669,- zpět na účet, ze kterého bylo hrazeno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2014 16:24, před 11 lety

Dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku má prodejce povinnost vrátit uhrazené finanční částky do 14 dnů od převzetí odstoupení s kupní smlouvou. Pokud se tak nestane, ocitá se v prodlení. Prodejce není povinný vrátit peníze ihned při vrácení zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.4.2014 09:21, před 11 lety

Vážený pane Kolenský,

dovolte mi prosím předně, abych se Vám hluboce omluvil za zpoždění v reakci naší společnosti, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny zpracování agendy tohoto fóra.

U Vašeho případu eviduji, že problém způsobený nedorozumím ohledně variabilního symbolu byl již dořešen a platba po jeho vyjasnění byla v pořádku navrácena. Pokud přesto přetrvává v této věci jakákoli další nesrovnalost, určitě nás prosím kontaktujte znovu na adrese stiznosti@alza.cz.

S úctou a přáním krásného dne

Jiří Horáček
ombudsman

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.5.2014 21:28, před 10 lety


Jiří Kolenský

Hodnocení: