Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Po vrácení zboží v den, kdy bylo zároveň zakoupeno, společnost Alza.cz a.s. odmítla z důvodu platby kartou vrátit náležitou částku zpět i hned po vrácení zboží. Byl jsem informován, že notifikaci o provedené platbě evidují a aby mohla být platba vrácená zpět, musí být nejdříve fyzicky připsána na účet společnosti. Byl jsem odkázán na emailovou adresu obchod@alza.cz, kde si mám o vrácení platby zažádat. Po delší komunikaci s obchodem mi bylo sděleno, že částka byla zadána k proplacení a obdržení platby mám čekat do týdne. Když se tak nestalo a obrátil jsem se znovu na obchod dostal jsem pouze informace, že případ zasílají znovu na kompetentní oddělení a odmítli mi poskytnout jakékoliv důvody, proč nedošlo k vrácení peněz. Nyní vypršela lhůta 14 dnů, kdy má obchod nejpozději v těchto případech finanční prostředky vrátit a porušuje tak obchodní podmínky, které společnost sama uvádí.
Vrácení částky 4669,- zpět na účet, ze kterého bylo hrazeno.
|
Tweet |
Dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku má prodejce povinnost vrátit uhrazené finanční částky do 14 dnů od převzetí odstoupení s kupní smlouvou. Pokud se tak nestane, ocitá se v prodlení. Prodejce není povinný vrátit peníze ihned při vrácení zboží.
Vážený pane Kolenský,
dovolte mi prosím předně, abych se Vám hluboce omluvil za zpoždění v reakci naší společnosti, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny zpracování agendy tohoto fóra.
U Vašeho případu eviduji, že problém způsobený nedorozumím ohledně variabilního symbolu byl již dořešen a platba po jeho vyjasnění byla v pořádku navrácena. Pokud přesto přetrvává v této věci jakákoli další nesrovnalost, určitě nás prosím kontaktujte znovu na adrese stiznosti@alza.cz.
S úctou a přáním krásného dne
Jiří Horáček
ombudsman
Hodnocení: