Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V měsíci listopadu 2017 jsem si objednala 2 ks medaile a to Svátováclavská koruna a Karel IV, které mi byly doručeny poštou a řádně jsem je zaplatila. Posléze jsem obdržela několik nabídek od Č.M.O., na které jsem nereagovala, jelikož jsem si nic dalšího neobjednala. Dne 29.12.2017 mi byla doručena obyčejnou poštou obálka bez uvedení adresáta odesílatele a v ní byla 1. upomínka na zaplacení částky 1 374,- Kč za dodaný Album Karel IV. Podotýkám, že jsem si žádný album neobjednala, písemnou objednávku nepodepsala a korespondenci neotevřela, jelikož jsem od Č.M.O. nic neočekávala, ale vyřadila do skartace.
Napsala jsem na Č.M.O. e-mail servis@mincovni-obchod.cz a to dne 8.1.2018, který bohužel nebyl doručen /adresa nebyla nalezena/, abych mohla problém vyřešit.
Medaile Svatováclavská koruna /02774/ a Karel IV. /06514/. Údaje zaslaný album - Karel IV.
Jelikož nemám zájem o zmíňovaný album, který jsem si prokazatelně neobjednala, a který jsem fyzicky nepřebrala, uvedenou částku 1374,- Kč odmítám zaplatit.
Prosím o radu, jak mám v tomto případu postupovat. Navíc jsem starobní 72letá důchodkyně, která nemá peníze nazbyt. Zároveň žádám vyřazení mých osobních údajů z databáze Č.M.O.
Děkuji moc za vyřízení.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 ti dní od převzetí první dodávky zboží. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či obchodních podmínkách.
V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Spotřebitel by mohl rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.
Vážená paní Stachová,
dne 29.12. Vám v dopise bylo sděleno, že Vaše platba za fakturu č. 001 nebyla doposud registrována.
Tímto Vás znovu žádáme o kontrolu u vašeho platebního institutu a zaslání dokladu o provedené platbě.
Z naší strany bylo odesláno pouze zboží s fakturou č.001 na základě Vaší objednávky. Součástí zásilky bylo
také úložné album ( v rámci edice zdarma).
Dále si zkontrolujte vámi zadanou emailovou adresu, na kterou jste zaslala váš email.
Emailová adresa servis@mincovni-obchod.cz (bez diakritiky) je správně.
Po vyrovnání pohledávky za dodané zboží (dne 22.11.2017) faktury č. 001 může být vaše zákaznické číslo pozastaveno.
Děkujeme za pochopení
S podravem
reklamační oddělení ČMO
Reaguji na Vaši zprávu a opět opakuji, že jsem si žádné zboží v hodnotě 1374,- Kč u Vás neobjednala /jestliže album byl zaslán zdarma, obálku jsem neotevřela/, tak v tomto případě zaslaná faktura je bezpředmětná, jelikož žádné zboží mi doručeno nebylo a žádné jsem nepřevzala. Opět uvádím, že jsem si u Vás objednala zboží za 179,- Kč, /2 ks medaile/ a to v listopadu 2017, které jsem obdržela a zaplatila.
Další objednávku jsem s Vámi neuzavřela, žádné zboží nedostala a proto nehodlám fakturu zaplatit.
Žádám Vás zdvořile, abyste mi již žádnou korespondenci - vaše nabídky nezasílali a vymazali mne z Vaší databáze.
Děkuji za kladné vyřízení mé žádosti.
S pozdravem
Marta Stachová
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den paní Stachová,
k dnešnímu dni u Vaše účtu registrujeme jednu objednávku, jejíž kopii si Vám dovolujeme zaslat jako přílohuo této dopiovědi. Je na ni jasně uvedeno, že objendáváte "Svatováclavskou korunu" včetně sběratelského servisu, v rámic kterého Vám bude zasláno další zboží ze sbírky, pokud nemáte zájem prosím přeštkrtněte!
Na základě této objednávky u nás registrované dne 16.11.2017 byla vystavena faktury č. 1 a to na jeden kus "Svatováclavská koruna" za 179,- Kč a jeden kus " Karel IV" za 1195,- Kč a s touto fakturou byla odesláno zboží pod podacím číslem DR0505601147U dne 22.11.2017, které bylo dle České pošty převzato dne 22.11.2017, informace od české pošty posíláme taktéž přílohou.
K dnešnímu dni jsme neregistrovali ani vratku k výše uvedenému zboží ani žádnou platbu. Proto Vám již byla zaslána 2. upomínka k fa č. 1.
Jiné zboží než výše uvedené odesláno nebylo.
S pozdravem
reklamační oddělení ČMO
Dobrý den,
na základě zaslané objednávky, která mnou podepsaná souhlasím, že jsem převzala dvě medaile,
Svatováclavská koruna a Karel IV.
Jelikož jsem žila v domnění, že obě medaile jsou za 179,- Kč, a to poté, co jsem setřela tři stejné symboly na letáku a tudíž slevu 1 170,- Kč to znamená 1 349,- Kč mínus 1170,- Kč = 179,- Kč.
Částka 179,- Kč -byla proto pro mne přijatelná. Jelikož jsem starobní důchodkyně, nemohu si dovolit z finančních důvodů koupit medaili Karel IV. za 1 195,- Kč.
Omlouvám se tedy, že jsem špatně pochopila, že obě medaile jsou za částku 179,- Kč, a nikoliv jen jedna a druhá je za cenu 1 195,- Kč.
Dovoluji si proto navrhnout a prosím Vás, jestli bych mohla vrátit neporušenou medaili Karla IV. zpět a částku 1 195,- Kč neplatit.
Děkuji předem za vyřízení.
S pozdravem
Marta Stachová
Dobrý den paní Stachová,
doba na vrácení již byla dvojnásobně překročena, ale pokud pošlete výrobek "Karel IV" co nejdříve, tak bude přijat a faktura tak bude ponížena na celkovou částku 179,- Kč.
Zboží vraťe prosím jako doporučené psaní, aby jste měla doklad o odeslání. Zašlete ho zpět na naši adresu: Český mincovní obchod, P.O.Box 10, 300 71 Plzeň 71.
Upozorňuji ale, že i částka 179,- Kč musí být v co nejbližším termínu uhrazena, jelikož jsme k dnešnímu dni platbu stále nevidovali.
S pozdravem
reklamační oddělení ČMO
Dobrý den,
sděluji, že dnes jsem doporučeným dopisem vrátila výrobek "Karel IV" na Vámi uvedenou adresu, Č.M.O., P.O.Box 10, 300 71 Plzeň 71 a podala příkaz do banky k zaplacení částky 179,- Kč.
Současně jsem požádala o výmaz z databáze adres.
Srdečně děkuji za kladné vyřízení mé žádosti.
S pozdravem Marta Stachová
Vážená paní Stachová,
srdečně děkujeme za Vaši informaci, na kterou rádi odpovídáme.
Sdělujeme Vám, že stav Vašeho účtu je k dnešnímu dni vyrovnán.
Dali jsme pokyn, aby Vám nadále nebyly zasílány žádné reklamní nabídky.
Mějte prosím pochopení, že všechny dodávky, které se nacházejí již v tiskárně nebo jsou v oběhu nemůžeme zastavit jen pro jednoho zákazníka. Může se tedy stát, že obdržíte ještě některou z našich aktuálních nabídek
v období 6-8 týdnů.
S pozdravem a přáním pěkného dne
reklamační oddělení ČMO
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka nám sdělila, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.