Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#2062Reklamace dle obchodního zákoníku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2014, před 11 lety

Michal Tenopir

Znění stížnosti

Dne 1.12.2013 jsem zakoupil u společnosti ALZA Esspresovač bohužel na IČO .24.12.2013 jsem ho vyzkoušel a zjistil závadu kde esspresovač byl částečně nefunkční tudíž jsem ho 28.12.2013 reklamoval ve vydejním místě ALZA kde byla má reklamace převzata.
Na žádost o informaci stavu reklamace mi bylo zděleno že vzhledem k tomu že přístroj byl pořízen na IČO tudíž 30denní lhůta na vyřízení reklamace se na mě nevztahuje dle obchodního zákoníku ,ale v reklamačním řádu ALZI je jasně stavovená lhůta pro vyřízení max 40 dní.Proto bych Vás rád požádal o radu.


Produkt

Esspresovač DE longhi


Požadované řešení

oprava ,vrácení peněz,Jak dlouho reklamace může trvat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2014 11:56, před 11 lety

V případě, že ještě v roce 2013 byla uzavřena kupní smlouva mezi podnikateli, postupuje se dle zákona č. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku. Zde je v § 437 stanoveno, že pokud lhůtu pro odtranění vad nestanoví sám kupující, platí lhůta, kterou stanoví prodejce. Pokud reklamaci ve stanovené lhůtě nevyřídí, může kupující dle § 437 odst. 5 obchodního zákoníku žádat odstoupení od smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2014 09:20, před 11 lety

Vážený pane Tenopire,

dovolte mi prosím předně, abych se Vám omluvil za zpoždění v reakci naší společnosti na tomto konkrétním portálu, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny jeho zpracování. Byly již učiněny kroky vedoucí k tomu, aby byl i tento informační kanál monitorován co nejčastěji, nicméně jako primární kontaktní nástroj musím připomenout především náš vlastní kontaktní formulář na hlavních webových stránkách naší společnosti < http://www.alza.cz/kontakt >, v rámci kterého se vždy snažíme o komplexní odpověď v řádu hodin.

Pro urychlení vyřízení Vašeho případu a eliminaci jakýchkoli případných komunikačních nejasností Vás zároveň moc prosím i o odeslání identifikačních podkladů (eventuálně doplňkových podrobností) na naši novou e-mailovou adresu ombudsman@alza.cz, na které jsou jakékoli obchodní či reklamační nesrovnalosti řešeny vždy přednostně a s nejvyšším důrazem na pro-zákaznický přístup (doporučujeme především uvedení stejné emailové adresy, v rámci které byl doposud Váš případ řešen, nebo která se vztahuje k příslušnému nákupnímu dokladu).

Věřím, že se vše co nejdříve vysvětlí a případné nedostatky dořeší k Vaší spokojenosti.

S úctou

Jiří Horáček
zákaznický ombudsman Alza.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2014 21:01, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce stěžovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.