Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#20622Nedostupnost svítících polštářků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2018, před 7 lety

Vladimíra Křížová

Znění stížnosti

Měsíc před ukončením akce jsem ve všech třech prodejnách Billa v Ústí nad Labem požadovala MĚSÍČEK. Byla jsem ujištěna,že tento produkt do 19.12. zajisté na svou kartu s plným počtem nálepek obdržím, že nové zboží ještě přijde.Nepřišlo,ačkoliv zde nakupuji denně a denně se obešla všechny 3 obchody.Vnoučkovo zklamání, že Ježíšek na něho s měsíčkem zapomněl, bych Vám nepřála zažít.
Proto vás moc prosím o zprávu, zda lze ještě někde tento polštářek zakoupit?


Produkt

Láska nebeská - MĚSÍČEK


Požadované řešení

Možnost nákupu tohoto produktu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2018 08:30, před 7 lety

Pokud společnost své zákazníky předem upozornila, že akce je omezena do vyprodání zásob, pak takové ujednání je v souladu s § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a tudíž možné.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Kompletní pravidla této akce najde spotřebitel zde: https://laskanebeska.billa.cz/static/pdf/pravidla-spotrebitelske-akce.pdf

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2018 18:39, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.