Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#20623Zdevastovaný obal balíčku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 33 minut

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2018, před 7 lety

Lucie Hochwalderová

Znění stížnosti

Dne 8.1.2018 mi Česká pošta doručila balíček z Nového Jičína do Vimperka (BA 0287219591X), ve kterém jsem měla zabalené svatební šaty. Balík byl v naprosto dezolátním stavu. Roztrhaný, zmuchlaný, držel ho pohromadě jen provázek a místy lepenka a když jsem ho vzala do ruky, skoro se mi celý rozpadl. Naštěstí je paní, co mi je posílala zabalila do obalu na šaty. Nebýt toho, mám šaty celé zničené. Když mi to paní na pobočce předávala, obě jsme nevěřily vlastním očím. Zajímalo by mě, jak se dopravci k dopravovanému zboží chovají. To si tam s našimi zaplacenými balíčky hrají fotbal? A jak by se tvářili, kdyby jim někdo takto zacházel s jejich věcmi? Špatnou zkušenost nemám s Českou poštou poprvé a mohu říci, že k nim opravdu ztrácím důvěru něco posílat. Jestli to dojde v celku nebo jestli vůbec dojde k příjemci. Pokud tedy někdo bude brát tuto mou stížnost vážně, prosím, pokuste se to napravit!


Produkt

Zničený doručovaný balík


Požadované řešení

Jako ideální řešení mi napadá jen to, aby si pracovníci uvědomovali, že manipulují s cizím majetkem. A aby se k tomu i tak chovali. Pokud se dá dohledat, který pracovník je za dopravu mého balíčku zodpovědný, já osobně bych navrhovala například snížení osobního ohodnocení nebo něco podobného. Ano, možná to vzbuzuje dojem, že si chci postěžovat, a já si také opravdu chci postěžovat. Jak jsem již psala, není to první problém.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2018 10:57, před 7 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.