Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Čekala jsem až mi přijde výzva k vyzvednutí doporučeného psaní jen do vlastních rukou.A psaní by mělo zůstat na poště!! Jelikož jsem neustále doma a věděla jsem že by mi zásilka měla přijít.Paní listonoška se ani neobtěžovala zazvonit, vhodila výzvu do schránky a odjela. A to ještě tentýž den, přítel viděl obě listonošky jak si pokuřují u auta. Myslím si že by se jim nic nestalo zazvonit na zvonek. Kolik času by jim to zabralo? To se ale nestalo poprvé!!!
Bydlíme na vesnici a poštu máme ve vedlejší obci. Jakmile jsem výzvu našla ve schránce, hned jsem se vydala na poštu. Tam mi bylo řečeno že psaní bude na poště až druhý den.
pošta
náměstí 5.května 256
25225 Jinočany
Nechávat doporučený dopis který je jen do vlastních rukou na poště.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat stížnost přímo poště.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman