Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
PŘED CHVÍLÍ JSEM ZDE ČETLA SPOUSTU STEJNYCH STIZNOSTI JAKO MÁM JÁ A VŮBEC NEVÍM, CO DĚLAT.VYZKOUŠELA JSEM NA MĚSÍC TUTO SEZNAMKU. ŽÁDNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY ANI SMLOUVA MI NEBYLY PŘEDLOŽENY,ANI ZPRAVA O AUTOMATICKEM PRODLUZOVANI CLENSTVI, O KTERE V ZADNEM PRIPADE U TAKOVEHO NESOLIDNIHO JEDNANII NESTOJIM. PO MĚSÍCI SI SAMI CHTELI STRHNOUT Z MÉHO ÚČTU PRES 2000 KČ. TO SE NASTESTI NEZDARILO Z DUVODU NEDOSTATKU FINANCNICH PROSTREDKU NA UCTU. BYLA JSEM NUCELA KARTU ZABLOKOVAT. VŮBEC NECHÁPU, JAK JE MOŽNÉ, ŽE SI NĚKDO MŮŽE VZÍT SÁM O SOBĚ Z MÉHO ÚČTU PENÍZE, TO JE NEUVĚŘITELNÉ. JAK POSTUPOVAT? HLEDALA JSEM VŠUDE MOŽNĚ A ŽÁDNÝ KONTAKT JSEM NENAŠLA, ŽE BYCH NA DALŠÍ OBDOBÍ TU "SMLOUVU" ZRUŠILA. Společnost mi zastavila přístup k profilu, požaduje nehoráznou platbu za automaticky prodloužené placené členství. Ihned vyhrožuje exekucí a navýšením dluhu a to na částku 4792,- plus další poplatky, pokud tuto částku ihned neuhradím. Vše je zjevně připraveno s cílem de facto podvodem inkasovat předem neodsouhlasené částky, navíc za něco ,co neposkytují.
Takové jednání skutečně nechci tolerovat a doufám ve sjednání nápravy.
seznamka
omluva, stáhnutí požadavku a zrušení okamžitě členství a smazání profilu.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Přejeme Vám dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistrovali,
děkujeme Vám.
misaka1979@seznam.cz
ID: 22PYPB57
Přejeme Vám dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 04/12/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.