Společnost


Hana Pěničková

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20629Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2018, před 7 lety

Ivana Pexova

Znění stížnosti

Dne 10.12.2017 jsem teto společnosti uhradila částku 4145 Kč za objednané zboží(usiti a doručení)byla jsem ubezpecena,ze jej dostanu v prosinci.Na konci prosince jsem se dotazoval a písemné,kdy zboží odešlo.Po několika urgencích mi bylo zasláno číslo zásilky(RR6949502506M) s tím,ze je zásilka na cestě.Toto číslo ale pošta nikdy neevidovala.Když jsem toto sdělila zástupci společnosti,který se představil jako Michaela Penickova(tento člověk vyřizuje objednávky na sociální sítí) tato mi sdělila,ze zásilku zadržuje nákladní depo v Mladé Boleslavi.Toto jsem obratem kontaktovala a bylo mi sděleno,ze se jedna o neexistující číslo zásilky.Zástupce spol.slečna Penickova mi sdělila,ze ji naopak rekli,ze zásilku maji a předají ji poste.Zásilka opět nedorazila.Dnes 8.1.2018 jsem písemné kontaktovala spol.Baby Dream Sewing na soc.sítí a bylo mi sděleno,ze zásilku pošta přebrala minuly.týden.Tato ji přitom při ověření vůbec neeviduje.Na můj požadavek tel.čísla na majitelkou spol.Hanu Penickovou míjejí zástupce sdělil,ze toto čidlo v žádném případě neposkytuje.


Produkt

zakázka usiti kojeneckych potreb


Požadované řešení

kontaktování majitele společnosti s podezřením na podvod.Požadavek okamžitého vrácení částky 4145Kc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2018 09:25, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li však více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2018 16:41, před 7 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.