Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#2063Za Brumlovkou 266/2 140 00 Praha - Michle

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2014, před 11 lety

Josef Bůžek

Znění stížnosti

Dobrý den. Manželka dne 12.7.2012 na tel. číslo 607891019 uzavřela smlouvu na poskytování služeb tarifu O NEON S Se závazkem na 24 měsíců. Z její strany smluvní podmínky plnila. V rozpisu vyúčtování služeb od 8.11.2013 - 7.12.2013, jste ji informovali o tom, že tento tarif již není v nabídce a o jeho změně na tarif FREE O PLUS. Poté ji byla poslána SMS zpráva o platnosti tohoto tarifu. Protože tento tarif je pro ni nevýhodný, rozhodla se na Vasí prodejně Tábor (Kaufland) zrušit. Tam ji bylo řečeno, že když na upozornění o novém tarifu nijakým způsobem nereagovala, tak pokud chce od smlouvy odstoupit, musí zaplatit pokutu 1 500 Kč. Myslím, že podle nového Občanského zákoníku a tudíž i Vašich nových obchodních podmínek lze od smlouvy odstoupit. Děkuji. Josef Bůžek.


Požadované řešení

Odstupení od smlouvy bez sankcí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2014 09:39, před 11 lety

Dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích platí, že podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací nebo zajišťující připojení k veřejné komunikační síti je povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat o této změně účastníka. Pokud se jedná o změnu podstatných náležitostí smlouvy uvedených v odstavci 1 písm. c) až q), nebo změny jiných ustanovení, které vedou ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování.
Pokud nebyl zákazník informován o právu na odstoupení, není taková změna vůči němu účinná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.1.2014 13:26, před 11 lety

Pěkný den,
o změně tarifu jsme vás s předstihem informovali ve vyúčtování za platby. V případě, že vám stávající tarif nevyhovuje, mohu vám nabídnout mobilní paušál Start, který disponuje 60 volnými minutami do všech sítí s pravidelným měsíčním poplatkem 179 Kč včetně DPH. Jelikož je majitel starší 60 let získává automaticky slevu ve výši 50 Kč měsíčně na vyúčtování za služby. Měsíční paušál se tedy sníží na částku 129 Kč včetně DPH. Taktéž je možné k tomuto tarifu provést aktivaci volných jednotek či sms , které naleznete zde: http://bit.ly/1dLTWn3. Pakliže byste měl o změnu tarifu zájem, kontaktujte mě pomocí následujícího odkazu: http://bit.ly/17gQYWn.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Konzultant, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.1.2014 19:44, před 11 lety


Josef Bůžek

Dobrý den.S odpovědí nejsem moc spokojen, protože mi nebylo odpovězeno na požadované řešení, tj. odstoupení od smlouvy O2 NEON S bez sankcí. V době uzavření smlouvy nebyly dodány v té době platné obchodní podmínky a ani v té smlouvě není žádná zmíňka o nejaké pokutě, natož smluvní. Děkuji. J. Bůžek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2014 17:04, před 11 lety

Pokud byl spotřebitel o změně podmínek informován nejméně jeden měsíc před účinností změny a byl informován, že může od smlouvy odstoupit, došlo k danému datu ke změně. Smlouvu lze vypovědět s určitou výpovědní lhůtou, ale tak operátor bude pravděpodobně požadovat 20% z ceny dosud nevyužitých paušálů.
Smluvní pokuta by měla mít dle úpravy dle § 544 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku písemnou podobu. Dle nálezu Ústavního soudu ze dne 11.11.2013 by neměla být smluvní pokuta součástí všeobecných obchodních podmínek, ale měla by být součástí smlouvy hlavní.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2014 21:26, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.