Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Stále opakovaně. Nedoplnovani košíku ke vchodu, zboží bez cenovek, plesnive ovoce a zelenina, uschle bylinky, špatná gramáž u masa, podivná ochranka, zboží v akci nepreceneno.
Příklad vezmu víno v regálu. Dojedu na pokladnu a je mi řečeno že nemá kód. Můj problém? Prý mám dávat pozor co si beru do košíku že za to může výrobce :). Billa karta nefunguje prý ji mám osoupanou proto je to chyba čtečky. A další a další věci.
Prosím o zásah na tuto prodejnu protože tohle je fakt špatně. Děkuji Procházka
Větší kontrola nad touto prodejnou
|
Tweet |
Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. V daném případě Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin rostlinného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení.
Společnost by měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře. Není-li spotřebitel spokojený s organizací práce v dané pobočce, je vhodné se obrátit na vedoucího zaměstnance této pobočky, případně na vedení společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.