Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#20631Celkový stav Billa křejpskeho Opatov, Praha 4

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2018, před 7 lety

Martin Procházka

Znění stížnosti

Stále opakovaně. Nedoplnovani košíku ke vchodu, zboží bez cenovek, plesnive ovoce a zelenina, uschle bylinky, špatná gramáž u masa, podivná ochranka, zboží v akci nepreceneno.
Příklad vezmu víno v regálu. Dojedu na pokladnu a je mi řečeno že nemá kód. Můj problém? Prý mám dávat pozor co si beru do košíku že za to může výrobce :). Billa karta nefunguje prý ji mám osoupanou proto je to chyba čtečky. A další a další věci.
Prosím o zásah na tuto prodejnu protože tohle je fakt špatně. Děkuji Procházka


Požadované řešení

Větší kontrola nad touto prodejnou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2018 08:19, před 7 lety

Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. V daném případě Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin rostlinného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení.

Společnost by měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře. Není-li spotřebitel spokojený s organizací práce v dané pobočce, je vhodné se obrátit na vedoucího zaměstnance této pobočky, případně na vedení společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2018 21:18, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.