Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
v zastoupení řeším problém paní seniorky s SMS poplatky.
Zúčtovací období: 23. 7.- 22. 8. 2017 4 SMS
23. 8.- 22. 9. 5 SMS
23. 9.- 22.10. 4 SMS
23.10.- 22.11. jenom 2 SMS,
protože bylo provedeno zablokování čísla u operátora odkud SMS chodily.
23.11.- 23.12. 0 SMS
Od začátku listopadu minulého roku, žádný jiný kontakt na zaplacení
tak důležité služby.
Celkem bylo zaplaceno za 15 SMS ( patnáct ) 1.485,- kč.
Dle fakturace: 1 SMS 99 kč, platební transakce 903xxxx
hry,hudba,videa.
Podle faktur telefon 702 067 540 slouží jen k volání nebo poslání SMS.
O ostatním využití telefonu a poskytovaných službách nelze vůbec
mluvit.
To vše zaplatila seniorka jen za to, že spoléhala na doporučení:Nereagovat
na neznámá čísla a SMS a vše mazat. Tím, že nereagovala na první SMS
(pro zrušení pošli SMS ve tvaru STOP atd.)a vše nezablokovala,
začal pravděpodobně pracovat automat.
NEPOĆÍTÁ SE S TÍM ????
Výpis operátora z jednoho vyžádaného zúčtovacího období: 4 SMS - chodily
přesně po sedmi dnech. A hodina odeslání? 19.00 hod. 19.00 hod.
19.02 hod. a čtvrtá 20.36 hod.
Neobjednán - nezjistil jsem za co se vůbec platilo.
Vrácení zaplacené částky
Citace z reklamace u operátora: Ve Vašem případě se jedná o poskytovatele
tel. č. 495855445 veb.comgate.cz
Očekávám brzké vyjádření, abych mohl doložit doplňující informace nebo
pokračoval dál.
Kubín
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.