Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#20634Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 minut 54 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2018, před 7 lety

Josef Kubín

Znění stížnosti

Dobrý den,
v zastoupení řeším problém paní seniorky s SMS poplatky.
Zúčtovací období: 23. 7.- 22. 8. 2017 4 SMS
23. 8.- 22. 9. 5 SMS
23. 9.- 22.10. 4 SMS
23.10.- 22.11. jenom 2 SMS,
protože bylo provedeno zablokování čísla u operátora odkud SMS chodily.
23.11.- 23.12. 0 SMS
Od začátku listopadu minulého roku, žádný jiný kontakt na zaplacení
tak důležité služby.

Celkem bylo zaplaceno za 15 SMS ( patnáct ) 1.485,- kč.
Dle fakturace: 1 SMS 99 kč, platební transakce 903xxxx
hry,hudba,videa.
Podle faktur telefon 702 067 540 slouží jen k volání nebo poslání SMS.
O ostatním využití telefonu a poskytovaných službách nelze vůbec
mluvit.
To vše zaplatila seniorka jen za to, že spoléhala na doporučení:Nereagovat
na neznámá čísla a SMS a vše mazat. Tím, že nereagovala na první SMS
(pro zrušení pošli SMS ve tvaru STOP atd.)a vše nezablokovala,
začal pravděpodobně pracovat automat.
NEPOĆÍTÁ SE S TÍM ????
Výpis operátora z jednoho vyžádaného zúčtovacího období: 4 SMS - chodily
přesně po sedmi dnech. A hodina odeslání? 19.00 hod. 19.00 hod.
19.02 hod. a čtvrtá 20.36 hod.


Produkt

Neobjednán - nezjistil jsem za co se vůbec platilo.


Požadované řešení

Vrácení zaplacené částky

Citace z reklamace u operátora: Ve Vašem případě se jedná o poskytovatele
tel. č. 495855445 veb.comgate.cz

Očekávám brzké vyjádření, abych mohl doložit doplňující informace nebo
pokračoval dál.


Kubín


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2018 11:11, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.