Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
dne 4. 1. 2018 jste mi měli doručit zásilku číslo 40152808485. K doručení nedošlo z důvodu laidáckého pochybení Vašeho zaměstnance na depu, což mi bylo řečeno i Vaší telefonní operátorkou, které mi doporučila i sepsání této stížnosti a trvání si na adekvátním řešení.
K doručení nedošlo z důvodu, že zásilka vůbec nebyla doručena na zvolený PPL Parcel shop, ale byla Vaším zaměstnancem odeslána zpět odesílateli a to bez jakéhokoliv kontaktování zákazníka, tedy mě. Tento postup mi přijde jako nehorázná drzost vzhledem k tomu, že i na svých facebookových stránkách se vydáváte za nejdůvěryhodnější balíkového přepravce roku 2017. Takovéto chování je pro mě jako zákazníka naprosto nepřípustné. Způsobili jste mi nejenom komplikace s potřebným zbožím, ale také s obchodem, kde jsem zásilku objednala. Navíc jsme řešením s Vámi strávila část pracovní doby, což je pro mě velice nepříjemné.
Žádám tedy explicitní vysvětlení toho, co se stalo, proč a jak Váš zaměstnanec pochybil a jak je možné, že se nikdo neozval. Dále požaduji omluvu a náhradu psychické, časové a finanční škody, včetně personálního a finančního potrestání konkrétního zaměstnance, který pochybil.
Věřím, že dojde k nápravě a nebude nutné věc řešit dále jinou právní cestou.
Nedoručení zásilky číslo 40152808485
Žádám tedy explicitní vysvětlení toho, co se stalo, proč a jak Váš zaměstnanec pochybil a jak je možné, že se nikdo neozval. Dále požaduji omluvu a náhradu psychické, časové a finanční škody, včetně personálního a finančního potrestání konkrétního zaměstnance, který pochybil.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelkou odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.