Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#20639Výpověď

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2018, před 7 lety

Jan Minarčík

Znění stížnosti

Dne 18.2.2018 mi končila s UPC stará smlouva,smlouva se ukončuje výpovědí 30.dní před koncem,dle Obchod.podm.,před27.11.2017 se mi ozvala oper.UPC a nabízela změnu,zvýšení rychlosti/200/20/,výměnu modemu s kterým mám už dlouhodobé problémy,služba Kombinace služeb tj.internet, tv/klasik+darwin/HBO,telefon -stará cena 625kč,nabídla mi cenu 632 kč-i za ty problémy s modemem a navýšení dat.toku,pak se měsíc nic nedělo,proto jsem koncem prosince podal email.výpověď.UPC mi odpovědělo,nová smlouva od 27.11.2017,výpověď spoplatněna poplatkem za 11měsícu nové smlouvy,nová cena 720kč-přitom se nic nezměnilo,ani rychlost ani modem,možný telef.souhlas s cenou 632kč,ale až po výměně modemu,vyměněn 2.1.2018,po reklamaci snížena cena na 681kč.,požadoval jsem návrat ke starému datu a podmínkám smlouvy-udajně jsem měl možnost 14dnů po telefonátu-aniž jsem věděl ,že jsem nov.smlouvu uzavřel-opět mi bylo sděleno ,že při výpovědi musím doplatit 11.měsíců nové smlovy.Požaduji výpověď bez sankce-nebo návrat k domluvené ceně 632kč!


Produkt

Vyhrožování zaplacení 11.měs.nové smlouvy,která nebyla uzavřena ani dodržena!


Požadované řešení

Výpověď k 18.2.2018,nebo domluvená cena 632kč!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2018 07:54, před 7 lety

V případě uzavření nebo změny smlouvy za použití prostředků komunikace na dálku, je poskytovatel povinen bezodkladně po uzavření smlouvy nebo její změny poskytnout spotřebiteli zákonem předepsané informace o jejích náležitostech, a to v elektronické nebo listinné formě. Lhůta 14 dnů pro odstoupení spotřebitele (nikoli pro podnikatele) od smlouvy nebo od její změny, v případě, kdy je smlouva uzavřená mimo prostory obvyklé k podnikání nebo při použití prostředků komunikace na dálku, začíná běžet dnem následujícím po dni předání těchto informací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.3.2018 17:59, před 7 lety

Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se stížnost klienta detailně zabývala a na základě provedeného šetření zjistila, že koncem roku 2017 společnost UPC s klientem několikrát komunikovala, zejména ohledně změny poskytovaných služeb. Byť klient následně zaslal společnosti UPC výpověď, tuto poté – co mu byly služby začátkem roku 2018 nastaveny dle původních požadavků a další související informace podrobně vysvětleny ze strany operátorů našeho klientského centra – odvolal. Společnost UPC věří, že stížnost klienta tak byla vyřešena k jeho plné spokojenosti.

V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.3.2018 20:50, před 7 lety


Jan Minarčík

Dobrý den,je pravdou,že jsem obnovil smlouvu s UPC,ale na nových podmínkách,s kterými souhlasím-byť po velkých peripetiích,musím uznat,že mají slušné ceny-musíte si je však patřičně sjednat,naštěstí zde máme druhou přípojku od f.PODA,předpokládám,kdyby nebyla-nic bych nezmohl,ale aby to nebylo jednoduché-jsem dlužníkem f.UPC neb neoprávněnou cenu mi napočítali,dvakrát snížili ,přesto zůstávám dlužen ve výpisu 34kč,odmítám i tuto směšnou částku doplatit,z principu!,děkuji dTestu za pomoc!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2018 06:58, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.3.2018 16:42, před 7 lety

Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se opětovně a důsledně zabývala stížností klienta a na základě dřívějších skutečností se společnost UPC rozhodla klientovi vyjít vstříc a uvedenou dlužnou částku již dále nenárokovat. Klient byl o tomto rozhodnutí společnosti UPC informován e-mailem. Společnost UPC pevně věří, že se jí stížnost klienta podařilo vyřešit k jeho celkové spokojenosti.

V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.3.2018 10:00, před 7 lety


Jan Minarčík

Hodnocení: