Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 18.2.2018 mi končila s UPC stará smlouva,smlouva se ukončuje výpovědí 30.dní před koncem,dle Obchod.podm.,před27.11.2017 se mi ozvala oper.UPC a nabízela změnu,zvýšení rychlosti/200/20/,výměnu modemu s kterým mám už dlouhodobé problémy,služba Kombinace služeb tj.internet, tv/klasik+darwin/HBO,telefon -stará cena 625kč,nabídla mi cenu 632 kč-i za ty problémy s modemem a navýšení dat.toku,pak se měsíc nic nedělo,proto jsem koncem prosince podal email.výpověď.UPC mi odpovědělo,nová smlouva od 27.11.2017,výpověď spoplatněna poplatkem za 11měsícu nové smlouvy,nová cena 720kč-přitom se nic nezměnilo,ani rychlost ani modem,možný telef.souhlas s cenou 632kč,ale až po výměně modemu,vyměněn 2.1.2018,po reklamaci snížena cena na 681kč.,požadoval jsem návrat ke starému datu a podmínkám smlouvy-udajně jsem měl možnost 14dnů po telefonátu-aniž jsem věděl ,že jsem nov.smlouvu uzavřel-opět mi bylo sděleno ,že při výpovědi musím doplatit 11.měsíců nové smlovy.Požaduji výpověď bez sankce-nebo návrat k domluvené ceně 632kč!
Vyhrožování zaplacení 11.měs.nové smlouvy,která nebyla uzavřena ani dodržena!
Výpověď k 18.2.2018,nebo domluvená cena 632kč!
|
Tweet |
V případě uzavření nebo změny smlouvy za použití prostředků komunikace na dálku, je poskytovatel povinen bezodkladně po uzavření smlouvy nebo její změny poskytnout spotřebiteli zákonem předepsané informace o jejích náležitostech, a to v elektronické nebo listinné formě. Lhůta 14 dnů pro odstoupení spotřebitele (nikoli pro podnikatele) od smlouvy nebo od její změny, v případě, kdy je smlouva uzavřená mimo prostory obvyklé k podnikání nebo při použití prostředků komunikace na dálku, začíná běžet dnem následujícím po dni předání těchto informací.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se stížnost klienta detailně zabývala a na základě provedeného šetření zjistila, že koncem roku 2017 společnost UPC s klientem několikrát komunikovala, zejména ohledně změny poskytovaných služeb. Byť klient následně zaslal společnosti UPC výpověď, tuto poté – co mu byly služby začátkem roku 2018 nastaveny dle původních požadavků a další související informace podrobně vysvětleny ze strany operátorů našeho klientského centra – odvolal. Společnost UPC věří, že stížnost klienta tak byla vyřešena k jeho plné spokojenosti.
V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.
Dobrý den,je pravdou,že jsem obnovil smlouvu s UPC,ale na nových podmínkách,s kterými souhlasím-byť po velkých peripetiích,musím uznat,že mají slušné ceny-musíte si je však patřičně sjednat,naštěstí zde máme druhou přípojku od f.PODA,předpokládám,kdyby nebyla-nic bych nezmohl,ale aby to nebylo jednoduché-jsem dlužníkem f.UPC neb neoprávněnou cenu mi napočítali,dvakrát snížili ,přesto zůstávám dlužen ve výpisu 34kč,odmítám i tuto směšnou částku doplatit,z principu!,děkuji dTestu za pomoc!
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se opětovně a důsledně zabývala stížností klienta a na základě dřívějších skutečností se společnost UPC rozhodla klientovi vyjít vstříc a uvedenou dlužnou částku již dále nenárokovat. Klient byl o tomto rozhodnutí společnosti UPC informován e-mailem. Společnost UPC pevně věří, že se jí stížnost klienta podařilo vyřešit k jeho celkové spokojenosti.
V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.
Hodnocení: