Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Používám mobilní telefon s číslem 720 529 099, který si dobíjím platbou v hotovosti. Zjistila jsem, že vložená částka dobití se tenčí, aniž bych telefon použila. Kokrétně: dne 29.12.2017 jsem dobila o 200 Kč a za kalendářní týden mi O2 strhla částku cca 100Kč.
Jsem důchodkyně a postup O2 považuji za neoprávněný.
Požadují prošetření postupu O2 s případným zdůvodněním výše uvedeného postupu.Požaduji vrácení neoprávněně odčerpaných peněz. Dále požaduji, aby na výše uvedené číslo mobilu mi O2 neposílalo nabídky na využívání nějakých "výhod" a pod.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním služeb, měla by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitelka by tedy měla i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den,
nemohu s vámi souhlasit. Ke stržení částky 100 Kč nedošlo. Dne 4. 1. 2018 došlo k naúčtování částky 59 Kč za balíček FREE O2, který je od 14. 12. 2017 na SIM kartě aktivní a každých 7 dní se opětovně aktivuje.
Aktuální stav kreditu je 148,93 Kč. O aktivaci jsme vás stejně jako v minulosti informovali pomocí SMS ve tvaru:
Dobry den, ode dneska Vam plati dalsi Balicek FREE O2 za 59 Kc. Balicek ma platnost do 11.01. 16:26. Vase O2
Pokud si balíček nepřejete využívat, můžete provést deaktivaci a to pomocí SMS ve tvaru FREEO2 D na číslo 999 111.
Pro nastavení blokace marketingu z naší strany nám zašlete z důvodu ověření výrobní číslo SIM.
Petr Šimeček,
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení:
Komentář: Postupoval jsem podle vyjádření pana Šimečka z O2 a problém byl vyřešen. Děkuji dTestu za zprostředkování.