Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#20640Neoprávněné poplatky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2018, před 7 lety

Ivanka Kašová

Znění stížnosti

Používám mobilní telefon s číslem 720 529 099, který si dobíjím platbou v hotovosti. Zjistila jsem, že vložená částka dobití se tenčí, aniž bych telefon použila. Kokrétně: dne 29.12.2017 jsem dobila o 200 Kč a za kalendářní týden mi O2 strhla částku cca 100Kč.
Jsem důchodkyně a postup O2 považuji za neoprávněný.


Požadované řešení

Požadují prošetření postupu O2 s případným zdůvodněním výše uvedeného postupu.Požaduji vrácení neoprávněně odčerpaných peněz. Dále požaduji, aby na výše uvedené číslo mobilu mi O2 neposílalo nabídky na využívání nějakých "výhod" a pod.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2018 12:17, před 7 lety

Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním služeb, měla by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitelka by tedy měla i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.1.2018 13:32, před 7 lety

Pěkný den,
nemohu s vámi souhlasit. Ke stržení částky 100 Kč nedošlo. Dne 4. 1. 2018 došlo k naúčtování částky 59 Kč za balíček FREE O2, který je od 14. 12. 2017 na SIM kartě aktivní a každých 7 dní se opětovně aktivuje.
Aktuální stav kreditu je 148,93 Kč. O aktivaci jsme vás stejně jako v minulosti informovali pomocí SMS ve tvaru:
Dobry den, ode dneska Vam plati dalsi Balicek FREE O2 za 59 Kc. Balicek ma platnost do 11.01. 16:26. Vase O2
Pokud si balíček nepřejete využívat, můžete provést deaktivaci a to pomocí SMS ve tvaru FREEO2 D na číslo 999 111.
Pro nastavení blokace marketingu z naší strany nám zašlete z důvodu ověření výrobní číslo SIM.
Petr Šimeček,
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.1.2018 17:36, před 7 lety


Ivanka Kašová

Hodnocení:

Komentář: Postupoval jsem podle vyjádření pana Šimečka z O2 a problém byl vyřešen. Děkuji dTestu za zprostředkování.