Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#20643Neschopnost doručit balík z doručovacího depa

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2018, před 7 lety

Petr Hlavička

Znění stížnosti

Čekám na zásilku na, kterou se už 11 dní práší v doručovacím depu. Byla na něj doručena 29. v 5 hodin ráno a ještě ten stejný den mi měla být doručena. Nestalo se, tak a já balík urgoval. Byl mi nabídnut nejbližší možný termín 2., který jsem přijal. Bohužel zásilka nedosrazila ani ten den. Po opětné urgenci mi bylo přislíbeno doručení 4., kdy zásilka opět nedorazila a já znovu musel urgovat. Vzhledem ktomu, že eshop ze, kterého objednávka je prý nepodporuje doručování o víkendu(...?) mi byl nabídnut termín 9.. A světe div se zásilka opět nedorazila. Z vyjádření operátorů, kteří nedokázali pochopit, že zásilka i po tolika urgencích nedorazila (musím pochválit profesionální chování a komunikaci operátorů) a vzhledem k tomu, že společnost PPL není schopna ani po tolika dnech přesně říci, kdy bude zásilka doručena mám pocit, že to chodí, že když řidič vidí balík s většími rozměry (což je můj případ) prostě se na něj vykašle.


Požadované řešení

Doručení balíku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2018 11:05, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2018 23:16, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.