Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Čekám na zásilku na, kterou se už 11 dní práší v doručovacím depu. Byla na něj doručena 29. v 5 hodin ráno a ještě ten stejný den mi měla být doručena. Nestalo se, tak a já balík urgoval. Byl mi nabídnut nejbližší možný termín 2., který jsem přijal. Bohužel zásilka nedosrazila ani ten den. Po opětné urgenci mi bylo přislíbeno doručení 4., kdy zásilka opět nedorazila a já znovu musel urgovat. Vzhledem ktomu, že eshop ze, kterého objednávka je prý nepodporuje doručování o víkendu(...?) mi byl nabídnut termín 9.. A světe div se zásilka opět nedorazila. Z vyjádření operátorů, kteří nedokázali pochopit, že zásilka i po tolika urgencích nedorazila (musím pochválit profesionální chování a komunikaci operátorů) a vzhledem k tomu, že společnost PPL není schopna ani po tolika dnech přesně říci, kdy bude zásilka doručena mám pocit, že to chodí, že když řidič vidí balík s většími rozměry (což je můj případ) prostě se na něj vykašle.
Doručení balíku.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.