Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#20649Problémy s doporučenou zásilkou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 hodin 31 minut

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2018, před 7 lety

Vratislav Jehlář

Znění stížnosti

Problémy s doporučenou zásilkou.Dne 5.1.2018 mi měla být doručena doporučená zásilka RR 24508255 2 CZ jelikož jsem nebyl přítomen bylo mi písemně sděleno,abych si ji vyzvedl na poště Kralice na Hané,kde byla uvedena otevírací doba od 8.00 do 16.00.Ihned jsem si pro zásilku na poštu v Kralicích na Hané zajel,ovšem bylo 12,30 hod. a na poště bylo zavřeno. Později jsem zjistil, že pracovní doba je ne od 8.00 do 16.00 jak mi bylo avizováno ale od 8.00 do 12.00 a od 13.00 do 16.00. Takže jsem jel zbytečně. V pondělí 8.1.2018 jsem si na poštu zajel opět ve 13,30 hod. a bylo mi sděleno,že moji zásilku omylem poslali někam jinam, takže jsem si musel opět a to 9.1.2018 pro tuto zajet.Stále se zdražuje poštovné ale služby jsou nespolehlivé.Jak si mají důchodci pro doporučenou zásilku,(když náhodou nejsou doma) chodit 3x na poštu a to jen pro liknavost a neschopnost zaměstnanců České pošty.Určitě to nedělá dobré jméno České poště a ostatním poctivým pracovníkům.


Požadované řešení

Prosím o přešetření a provedení nápravy aby k takovým případům nedocházelo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2018 08:25, před 7 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.