Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20652Žaloba a informace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2018, před 7 lety

Jaroslav Tregler

Znění stížnosti

Dobrý den před devíti měsíci jsem si požádal od této společnosti po registraci a ve zkušební době když jsem zjistil že užívání služby není zadarmo okamžitě zažádal o zrušení účtu a zrušení smlouvy.Podle e-mailu který napsali tak tak učinili Ovšem za 3 měsíce mi přišlo vyúčtování že můj účet není zaplacen a tak není aktivní nelze se v něm pohybovat dokud částku nezaplatím.Tak jsem to neřešil.Když nějakou službu nevyužívám a nemám o ní zájem tak proč bych na to reagoval to dá rozum.Ovšem za 9 měsíců mi přišlo vyhrožování od vymahačské agentury inkasso@fairmount.de že pokud nezaplatím dlužnou částku poštvou na mě právníky zasílám okopírovaný e-mail:

Dear Sir Tregler,

This is to inform you that we represent the company dateyard AG, Rothusstrasse 23, CH-6331 Hünenberg.

You made use of chargeable services from the online community jenjednanoc. Your chosen user
name Nierty and your email address jardatregler@seznam.cz were recorded by our clients. Our client has
recorded all input data and the IP address of the PC used for the booking in a legally admissible
form.

As you are aware, the offer referred to above is subject to charges. Our client has already
reminded you about paying the agreed membership fees. Unfortunately, you did not react to this
reminder. You therefore still owe the due payment in the amount of EUR 38,65 plus reminder
fees and bank charges. You owe a total sum in the amount of EUR 83,42, including the charges
that arose through our involvement.

We request you to pay the above-mentioned sum in the amount of EUR 83,42 without delay, but
not later than 17.01.2018.

Please use the account information shown below to pay the debt and quote the reference 91118004933
in all payments.

If we do not receive the above-mentioned amount within the time limit, we will have to
recommend our clients to transfer the debt-collection process to a law firm that specialises in
enforcing outstanding debts.

We refer here expressly to the further costs and fees that are inevitably coupled with this.

If you pay the amount owed in full and on time, we will close the matter immediately and file the
documents.

Best regards

Fairmount GmbH

Grimmaische Straße 78
04720 Döbeln/Dresden

Telefon: +491805 05 16 65 *
Telefax: +491805 05 16 75 *
* Call charges from landlines 14 ct/min; mobile networks max. 42 ct/min

collection@fairmount.world

Bank account:
Postbank AG
IBAN: DE66 7001 0080 0004 0858 08
BIC: PBNKDEFF

Proto bych těl poprosit o vyřešení problému a pokud s tím nic neuděláte zda by jste mi zjistili kontaktní údaje společnosti jenjednanoc.cz (telefoní číslo,email,adresu) jsem odhodlaný na ně poslat žalobu i na jejich vymahačskou agenturu jelikož se paktuje s takovouto podvodou organizací.Pokud tohle někdo čte dozvěděl jsem se že tu má spoustu lidí stejný problém a pokud do toho půjdete pošleme na společnost hromadnou žalobu.Děkuji


Požadované řešení

Zbavit mě tohoto nepříjemného problému.Buďto aby mě jenjednanoc.cz nechala na pokoji a neotravovala mě se službou kterou nevyužívám.Nebo aby mi dala pokoj i tato vymahačská agentura v angličtině nejsem nejzdatnější a proto bych potřeboval pomoci.Toto je e-mail agentury:info@fairmount.de nebo také : Renner@fairmount.de.Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2018 07:45, před 7 lety

Smlouvu o placeném členství je nutné řádně ukončit, a to výpovědí. Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-5829/hledani-dokonaleho-protejsku-vas-muze-prijit-draho.

Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentovat a uchovat. Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud (inkasní společnosti nemají žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora). V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Pokud tedy společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2018 23:02, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.