Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#20653Stále nedoručená zásilka z 7.11.2017

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 hodin 2 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2018, před 7 lety

Kristýna Matysová

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěla bych reklamovat nedoručení balíku číslo LF154825233CN
Dne 7.11.2017 česká pošta převzala balík do přepravy, který stále nebyl doručen.
Prosím o zjištění, kde se balík nachází a proč nebyl včas doručen.

Děkuji
Matysová.


Produkt

číslo balíku LF154825233CN


Požadované řešení

Doručení balíku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.1.2018 07:38, před 7 lety

V tomto případě je možno reklamovat předmětnou službu. Dle poštovních podmínek odesílatel nebo adresát mohou do jednoho roku od podání u kterékoliv pošty reklamovat, že podnik nesplnil povinnost podle uzavřené smlouvy nebo že při poskytování poštovní služby vznikla škoda. Kvalitu poskytovaných služeb může zákazník poštovních služeb reklamovat u kterékoli pošty, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Jen tak lze docílit plnění závazků Českou poštou a zkvalitnění jejích služeb.

Reklamaci doporučujeme uplatnit prokazatelně písemně, například na stránkách České pošty jsou k dispozici formuláře, prostřednictvím kterých je možno reklamaci uplatnit. Dle čl. 41 odst. 8 poštovních podmínek České pošty má podnik na vyřízení reklamace, kterou zákazník uplatnil podle příslušného článku, třicet dní.

Jestliže by v rámci reklamačního řízení nedošlo k nápravě, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad, který je dozorových orgánem České pošty dle § 3 odst. 2 písm. a) zákona č. 29/2000 Sb., o poštovních službách. Námitku k ČTÚ máte právo podat dle § 6a odst. 1 téhož zákona nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.