Počet nahlášených stížností: | 189 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dva měsíce objednaný a zaplacený telefon Honor 9 po několika urgencích a slibech nedodán. V polovině prosince kupní smlouva zrušena a slíbeno vrácení peněz.Od tá doby firma nekomukuje a peníze nevrací
Okamžité vrácení uhrazené částky
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Na základě storna před dodáním zboží z velkoskladu, jsme zákazníkovi vrátili platbu.
Platba vrácena po podání trestního oznámení a předvolání pana Ohanky (trmobil) na policii k objasnění. Ani slovo omluvy, že jsem byl 4 měsíce stále ujišťován že platba již byla odeslána, ale nikdy nedošla.Takových případů je několik desítek a trmobil.sro klidně okrádá své zákazníky dál.
Zákazníkovi byla na jeho žádost vrácena platba a nabídnuta kompenzace. Prosíme o uzavření
Na základě výše uvedených skutečností stížnost uzavíráme.
Hodnocení: