Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při ukončení smlouvy stavebního spoření jsem byl ze strany spořitelny obeslán závěrečným výpisem z účtu. Na výpise jsou uvedeny položky "bonus 0", "bonus 1", "bonus 2", a to pouze jednou částkou, kterou spořitelna na účet připsala. Výše připsaných bonusů mi moc nesouhlasí. Požádal jsem spořitelnu o detailní sheet s výpočtem, jak se jednotlivé bonusy spočetly. Spořitelna odpověděla obecnou floskulí bez verifikační podkladů. Z odtažité a arogantní odpovědi cítím, že se svého práva nedomůžu. Je spořitelna povinna předložit výpočet, jak bonusy z kalkulovala?
Jedná se o několik ukončených smluv stavebního spoření
Požaduji data, ze kterých bude možné výpočet bonusů z kontrolovat. Výpočtový sheet, jak byly postupně úroky připisovány.
|
Tweet |
Spořitelna je povinná zákazníkovi předložit na jeho žádat podrobné vyúčtování, ze kterého se lze dopočítat, jaká měla být výše bonusů. Způsob výpočtu, který by měl být popsán v obchodních podmínkách demonstrovat nemusí.
Společnost se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického servisu. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.