Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28.12.2017 odeslal obecní úřad na naši adresu voličské průkazy, o které jsme požádali. Dodnes jsme je neobdrželi, nelze ani zjistit, kde se právě nalézají - služba "Sledování zásilky" na stránkách České pošty uvádí pouze, že 30.12. byly odeslány do země určení, zdejší pošta je však ani po 12 dnech neobdržela. Zásilky byly označeny jako "prioritní", podány doporučeně s dodejkou.
MZ doporučená zásilka
Protože se jedná o porušení práva volit, které je zaručeno v ústavě ČR, požadujeme důkladné vyšetření toho, jak je možné, že doporučeně podaná zásilka ani po 12 dnech není doručena adresátům (celková vzdálenost méně než 700 km) a přijetí opatření, která zaručí včasné doručení úřední zásilky.
|
Tweet |
Dodání zásilky nebo nesplnění jiné povinnosti pošty je možné reklamovat u kterékoliv pošty do šesti měsíců od podání. Pošta přijme reklamaci jen za podmínky, že reklamující předloží originál podací stvrzenky.
Jestliže odesílatel požaduje, aby pošta zásilku do zahraničí přepravila nejrychlejším možným způsobem, doporučujeme ji podat jako zásilku EMS do zahraničí. Zásilka je do zahraničí přepravena nejrychlejším možným způsobem a pošta garantuje dobu dodání po příchodu do země určení.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman