Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, dne 16.9.2013 jsem od vaší společnosti obdržela na základě telefonické nabídky septobox na rychlé připojení (3G) k internetu. Za týden nato mi byl teprve doručen modem. Služba nešla nainstalovat, proto na základě telefonické dohody byl ke mě poslán dne 2.10.2013 technik, který zjistil, že tuto službu nemůžu využívat, protože u nás není pro ní dostupný signál, což ihned i formou sms sdělil vaší společnosti. Druhý den jsem vrátila vše na prodejně, kde mi bylo sděleno, že služba byla zrušena. Ovšem od té doby mi neustále chodí faktury. Vše jsem se snažila dvakrát telefonicky s vaší společností řešit, ovšem bezvýsledně. Pořád mi bylo opakováno, že služba k připojení u nás je dostupná, sice v menší rychlosti, ale je. Já jsem ale od vás chtěla nabízenou službu,kterou mi nejste schopni poskytnout. Nechápu, proč bych měla platit za něco, co nejste schopni zabezpečit, proč si nejdříve nezjistíte, zda je možné vaší nabízenou službu poskytnout a pak ji teprve zákazníkovi nabízet. Když jsem v termínu možném od odstoupení od smlouvy informovala o nefunkčnosti služby, proč mi byl technik poslán až v době, kdy tento termín vypršel? Při druhé návštěvě prodejny - leden 2014 mi opět na prodejně potvrdili, že služba byla zrušena a velmi se podivovali, že opak je pravdou.
Telefonická nabídka 3G připojení k internetu
Jako jediné řešení se zde nabízí okamžité stornování vámi vystavených faktur.
|
Tweet |
V případě, že služba není poskytována dle smlouvy, má zákazník nárok na přiměřenou slevu, případně odstoupení od smlouvy. V tomto případě, kdy se operátor s pobočkou nemohou shodnout, zda je smlouva účinná nebo ne, doporučujeme nechat si vyjádření obou z nich potvrdit písemně.
Pěkný den,
velice rád se blíže podívám na celou záležitost. Můžete uvést identifikační číslo přípojky či referenční číslo plátce?
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Online Media Konzultant, O2
Dobrý den, zasílám své referenční číslo i číslo přípojky:
2000619906
416811112
Děkuji za ochotu pomoci vyřešit tento případ. S pozdravem Bc. Ivana Francová
Dobrý den,
dle prověření došlo na uprostřed září minulého roku ke zřízení služby Internetu na doma s O2 TV na technologii VDSL a k tomu byla také zaslána odpovídající koncová zařízení. Po zřízení služby byla z Vaší strany hlášena nefunkčnost služby O2 TV. Proto jsme na místo vyslali technika. Pro řešení technických komplikací byla pouze změněna technologie na ADSL, což znamená, že namísto rychlosti max. 20 Mbit/s u tarifu Internet Optimal je maximální rychlost 8 Mbit/s. Rychlost Internetu na doma není garantovaná a závisí vždy na vzdálenosti od ústředny, dostupné technologii a na dalších technických parametrech na sítí. Službu je možné využívat. Bez koncových zařízení, které, jak uvádíte, jste vraceli, to však není možné.
Z důvodu, že službu nevyužíváte, předal jsem záležitost na specializované pracoviště oddělení stížností, kde bude detailně prověřena. S vyjádřením Vás budeme kontaktovat v co nejkratším termínu. Poprosím o trpělivost.
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Děkuji za odpověď, službu ADSL jsme doma od vaší společnosti využívali do 31.1.2014. Já jsem od vás chtěla službu VDSL, nikoli ADSL. Tuto službu jsem neobjednávala a ani využívat nechtěla. Koncová zařízení jsem vrátila podle dohody následující den, kdy technik zjistil nedostupnost nabízené služby. To jen pro bližší vysvětlení.
Rozhodující je, zda na základě smlouvy objednaná služba má využívat technologii VDSL, nebo nikoli. Pokud ano, pak ze strany společnosti nebylo plněno podle smlouvy, a pokud ani plnění nemohlo být zajištěno náhradním způsobem (odpovídajícím kvalitě sjednané služby), spotřebitelka měla právo od smlouvy odstoupit. Jaký způsob je v tomto případě možné považovat za náhradní doporučujeme ověřit prostřednictvím Českého telekomunikačního úřadu. Ten je rovněž příslušný k řešení sporů ze smluv o službách elektronických komunikací.
Vzhledem k tomu, že strany nedospěly k dohodě, stížnost uzavíráme.