Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
žádám o zrušení mého profilu a veškerých služeb na vašich stránkách seznamky be2.
Dne 10.1. jsem zaplatil evidovanou částku po splatnosti 83,51EURO
můj účet Referenčního čísla: CZ-2017-11-02-165219786-BE2-DN.
Žádám o zrušení mého profilu a veškerých služeb na vašich stránkách seznamky be2.cz
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
V případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, doporučujeme obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID : UTQ7DG40
Dobrý den,
děkujeme za Váš email.
Tímto Vám potvrzujeme, že výpověď již byla zpracovaná a členství vyprší k datu: 08/04/2018.
Na přislouchajícím uživatelském profilu již žádné další prodloužení neproběhne.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@be2.cz
Společnost nás informovala, že její vyjádření je chybné. Stížnost tedy přeřazujeme na ni, aby mohla uvést správné informace a vysvětlit v čem spočíval omyl.
ID: K3TQOO38
Dobrý den,
jakmile externí společnost platbu potvrdí, bude Váš profil přenastaven a pokud si budete přát, budete si ho moci vymazat (kliknutím na kruhovou ikonu fotografie a následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil"), respektive pokračovat v používání našich služeb.
Děkujeme Vám a přejeme Vám hezký den.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dosud mi nebyl odblokován profil abych si jej mohl, ikdyž jsem zaplatil částku v datumu splatnosti na daný účet
ID: K3TQOO38
Dobrý den,
přepošlete prosím potvrzení o realizaci úhrady dlužného poplatku na adresu: collections@be2.com,
děkujeme Vám.
Již jsem odeslal
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.