Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#20673Zrušení VIP a členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2018, před 7 lety

Vít Švestka

Znění stížnosti

Dobrý den,

žádám o zrušení mého profilu a veškerých služeb na vašich stránkách seznamky be2.


Dne 10.1. jsem zaplatil evidovanou částku po splatnosti 83,51EURO



můj účet Referenčního čísla: CZ-2017-11-02-165219786-BE2-DN.


Požadované řešení

Žádám o zrušení mého profilu a veškerých služeb na vašich stránkách seznamky be2.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2018 10:36, před 7 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

V případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, doporučujeme obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2018 12:45, před 7 lety

ID : UTQ7DG40

Dobrý den,

děkujeme za Váš email.

Tímto Vám potvrzujeme, že výpověď již byla zpracovaná a členství vyprší k datu: 08/04/2018.

Na přislouchajícím uživatelském profilu již žádné další prodloužení neproběhne.

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@be2.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2018 12:28, před 7 lety

Společnost nás informovala, že její vyjádření je chybné. Stížnost tedy přeřazujeme na ni, aby mohla uvést správné informace a vysvětlit v čem spočíval omyl.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.1.2018 14:15, před 7 lety

ID: K3TQOO38


Dobrý den,

jakmile externí společnost platbu potvrdí, bude Váš profil přenastaven a pokud si budete přát, budete si ho moci vymazat (kliknutím na kruhovou ikonu fotografie a následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil"), respektive pokračovat v používání našich služeb.

Děkujeme Vám a přejeme Vám hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2018 21:06, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.2.2018 23:27, před 7 lety


Vít Švestka

Dosud mi nebyl odblokován profil abych si jej mohl, ikdyž jsem zaplatil částku v datumu splatnosti na daný účet

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.2.2018 13:09, před 7 lety

ID: K3TQOO38


Dobrý den,

přepošlete prosím potvrzení o realizaci úhrady dlužného poplatku na adresu: collections@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.2.2018 15:32, před 7 lety


Vít Švestka

Již jsem odeslal

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2018 21:22, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.