Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#20677Nemožnost zrušit VIP členství, nemožnost zkontaktovat se s lidmi spravující tuto společnost

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2018, před 7 lety

Patrik Roman

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 12.12.2017 jsem si předplatil mesíční VIP členství u společnosti Academic Singles. O 10 dní později, tedy 22.12.2017 jsem se dozvěděl o nutnosti vypovězení 14 dní před ukončení současné smlouvy, jinak mi společnost automaticky obnoví členství o další 3 mesíce za 2247 kč. Na stránkách společnosti, však není možno najít žádnou výpovědní smlouvu, ani žádný telefonní kontakt. K dispozici je pouze e-mail, na který odpovídá automat, takže jsem žádné informace, kde najít výpovědní smlouvu nenašel. Vina není tudíž na mé straně, a proto žádám o informaci, kde výpovědní smlouvu najdu, kam ji poslat a dále žádám o prodloužení výpovědní lhůty.


Požadované řešení

prodloužení výpovědní lhůty nebo zrušení VIP členství


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2018 10:17, před 7 lety

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2018 12:41, před 7 lety

ID: 4Y5HLE22

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Toto je potvrzení Vaší výpovědi.

Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 12/01/2018.

Vaše Prémiové členství nebude po uvedeném datu obnovené a nebudou požadované žádné další platby.

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.zakaznickyservis@academic-singles.cz

Děkujeme Vám za využití našich služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.1.2018 14:32, před 7 lety


Patrik Roman

Hodnocení: