Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dne 4.1.2018 jsem si založil účet u této společnosti. Poté jsem si 9.1. 2018 zakoupil měsíční placené premium členství. Zjistil jsem, že služba mi nevyhovuje a tak chci profil zrušit. Tentýž den jsem zaslal email na service@c-date.cz text k odstoupení od smlouvy, tak jak jej mají uvedený na:
https://www.c-date.cz/info/vzorovy-formular-pro-odstoupeni-od-smlouvy.html
Bohužel mi přichází stále automatická odpověď, jak se mohu stát prémiovým členem.
Zde je text mého emailu podle jejich vzoru:
Komu Interdate S.A., C-date zákaznický servis
Tímto odstupuji od mnou uzavřené smlouvy o nákupu poskytnutí následující služby - prémiové členství.
Objednáno dne: 9.1.2018
Jméno spotřebitele/spotřebitelů: xxxx
Adresa spotřebitele/spotřebitelů: xxxx
Datum: 9.1.2018
Prémium členství
ukončení premium členství na C-Date a smazání profilu
|
Tweet |
U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.
Spotřebitel může tedy odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Částka 180 Kč byla vrácena zpět na Váš účet dne 15.01.2018
Zobrazení transakce na Vašem výpisu může trvat 6-8 dnů. Závisí to od Vaší banky nebo poskytovatele Vaší kreditní karty. V každém případě, částka již byla z naší strany převedena.
Pokud máte jakékoliv dotazy týkající se převodu, neváhejte nám napsat. Váš profil zůstává aktivní. Pokud byste si přáli profil vymazat, můžete nás kontaktovat, nebo si jej můžete v nastaveních vymazat sami.
Hodnocení: