Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Ještě včera mi na modemu svítila "vifina". Dneska tomu tak není. Díky tomu si nemůžu zálohovat můj iPhone. 8.1.2018 byla provedena jakási údržba na internetu (pevná linka č. 353542481), jak mi bylo sděleno SMS dne 3.1.2018. Zřejmě proto mi "vifina" fungovala jen jeden den. Chtěla jsem vyřídit tuto moji stížnost telefonicky, ale zřejmě máte reklamací a stížností tolik, že to vaši pracovníci nezvládají vyřizovat v přijatelné lhůtě. Jsem velmi rozladěna a nespokojena. Hlavně, že řádně platím!
nevím, jestli je závada v modemu a proto nic neuvádím
V žádném případě si pouze nestěžuji, požaduji okamžitou nápravu!
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
všiml jsem si, že jste potíže s Wi-Fi již hlásila technikům. Ti se vám po prověření ozvou na čísle 728349699. Jinak by mohlo pomoci restartovat modem do továrního nastavení (přidržením tlačítka Reset po dobu cca 10 sekund) a následně Wi-Fi nastavit dle návodu dostupného na o2.cz/osobni/techzona-modemy-pro-adsl-vdsl/ - tam vyberte váš modem a zvolte možnost pro ruční nastavení Wi-Fi.
S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.