Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den ,
dne 9.12.2017 jsem si uhradil členství na 1 měsíc na profil PECHA .
Vaší společností mi bylo po měsíční platnosti uhrazeného členství , neoprávněně prodlouženo členství a stržen poplatek 2.247,- Kč
S uvedeným postupem nemohu souhlasit a nikdy jsem nesouhlasil . Ve Vašem postupu shledávám podvodné jednání .
Tímto Vás žádám o zrušení mého profilu a vrácení neoprávněné platby ve výši 2.247,-Kč .
Vzhledem k Vašemu jednání jsem byl uveden v omyl a považuji Vaši smlouvu za neplatnou .
V případě Vašeho zamítavého postoje se budu nucen obrátit na potřebné organizace, které Vaše jednání prošetří a sjedná nápravu .
Prosím o vyjádření
Chmelař
Zrušení mého profilu a vrácení uhrazeného poplatku
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
Rádi bychom Vás ujistili, že na žádosti o Výpověď, zaslané našemu Zákaznickému centru, vždy reagujeme. Kromě toho je Vám Výpovědní formulář zpravidla k dispozici v sekci “Nastavení” ve Vašem profilu.
Na základě informací, které jste nám poskytli, žel nebylo možné Váš profil v naší databázi dohledat. Rádi bychom Vás tudíž požádali o poskytnutí doplňujících informací – Vašeho uživatelského jména, registrační emailové adresy či data realizace platební transakce. Zašlete nám prosím výše uvedené informace, jelikož v opačném případě Vám neumíme být nápomocní.
V případě jakýchkoliv dotazů můžete také kontaktovat náš Zákaznický servis prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.
Dobrý den, odstupují od smlouvy , všech smluvnich podmínek a žádám o vrácení uhrazené částky .
Profil pecha
Email. pch73@seznam.cz
Platba 2.247,-Kč dne 9.1. 2018
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na poslední vyjádření spotřebitele reagovat.
ID:YMYFJG00
Dobrý den.
V zájmu projednání dané záležitost Vás bude v nejbližší době prostřednictvím e-mailu kontaktovat člen našeho zákaznického servisu.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Přeposílám konečnou domluvu s kterou souhlasím a tímto považuji za uzavřené. Děkuji za Vaši pomoc.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Překontrolovali jsme Váš účet a souhlasíme s refundací 1498 Kč a zkrácením Vašeho prolongovaného členství na 1 měsíc.
Prosím, informujte nás, zda s nabídkou souhlasíte. My ji následně zpracujeme a aktualizujeme Vaše členství.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.