Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#20688Neoprávněný poplatek 2247 Kč

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2018, před 7 lety

Olga Fujerová

Znění stížnosti

Neoprávněně požadovaný poplatek ve výši 2247 KčZnění stížnosti
žádám Vás o pomoc při zrušení mého členství a skrácení úvazku na pouhý jeden měsíc, který jsem řádně uhradila z mého účtu.

Prodloužení členství mi nebylo řádně oznámeno a stejně tak mi nebyl zaslán ani ceník služeb. Přesto mi byla zaslána upomínka o nezaplacení VIP členství na tři měsice


Posílám formulář:


Komu be2 S.à.r.l., zákaznický servis/odstoupení od smlouvy, 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg, Luxemburg:
— Tímto odstupuji od mnou uzavřené smlouvy o nákupu poskytnutí následující služby 10.1.2018_______________________
Neoprávněně požadovaný poplatek ve výši 2247 Kč

Požadované řešení:
Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů, ukončení veškerých závazků mezi mnou a společností be2 S.a.r.l. a skrácení úvazku jen na jede měsíc, který jsem řádně zaplatila



Očekávám rychlou reakci a vyřešení celé záležitosti, tak, abych nebyla, vaším případným neseriózním jednáním, donucena toto řešit právní či soudní cestou.


S pozdravem,

Olga Fujerová


Požadované řešení
Zrušení požadované částky za VIP členství a uznání jen členství na jeden měsíc, který byl uhrazen. Odstoupení od smlouvy.


Produkt

Neoprávněně požadovaný poplatek ve výši 2247 Kč


Požadované řešení

Požadované řešení:
Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů, ukončení veškerých závazků mezi mnou a společností be2 S.a.r.l. a skrácení úvazku jen na jede měsíc, který jsem řádně zaplatila.
Neoprávněně požadovaný poplatek ve výši 2247 Kč vrátit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2018 09:56, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2018 12:34, před 7 lety

ID: 2KBYPB97

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Toto je potvrzení Vaší výpovědi.

Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 10/04/2018.

Vaše Prémiové členství nebude po uvedeném datu obnovené a nebudou požadované žádné další platby.

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.zakaznickyservis@be2.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.1.2018 19:14, před 7 lety


Olga Fujerová

Hodnocení:

Komentář: Po zveřejnění článku a oslovení subjektu do šlo k malému posunu v můj prospěch.
Peníze nevrátili,avšak hned souhlasili s výpovědí.Předtím požadovali řádně podepsanou výpověď.