Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Neoprávněně požadovaný poplatek ve výši 2247 KčZnění stížnosti
žádám Vás o pomoc při zrušení mého členství a skrácení úvazku na pouhý jeden měsíc, který jsem řádně uhradila z mého účtu.
Prodloužení členství mi nebylo řádně oznámeno a stejně tak mi nebyl zaslán ani ceník služeb. Přesto mi byla zaslána upomínka o nezaplacení VIP členství na tři měsice
Posílám formulář:
Komu be2 S.à.r.l., zákaznický servis/odstoupení od smlouvy, 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg, Luxemburg:
— Tímto odstupuji od mnou uzavřené smlouvy o nákupu poskytnutí následující služby 10.1.2018_______________________
Neoprávněně požadovaný poplatek ve výši 2247 Kč
Požadované řešení:
Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů, ukončení veškerých závazků mezi mnou a společností be2 S.a.r.l. a skrácení úvazku jen na jede měsíc, který jsem řádně zaplatila
Očekávám rychlou reakci a vyřešení celé záležitosti, tak, abych nebyla, vaším případným neseriózním jednáním, donucena toto řešit právní či soudní cestou.
S pozdravem,
Olga Fujerová
Požadované řešení
Zrušení požadované částky za VIP členství a uznání jen členství na jeden měsíc, který byl uhrazen. Odstoupení od smlouvy.
Neoprávněně požadovaný poplatek ve výši 2247 Kč
Požadované řešení:
Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů, ukončení veškerých závazků mezi mnou a společností be2 S.a.r.l. a skrácení úvazku jen na jede měsíc, který jsem řádně zaplatila.
Neoprávněně požadovaný poplatek ve výši 2247 Kč vrátit
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 2KBYPB97
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 10/04/2018.
Vaše Prémiové členství nebude po uvedeném datu obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.zakaznickyservis@be2.cz
Hodnocení:
Komentář: Po zveřejnění článku a oslovení subjektu do šlo k malému posunu v můj prospěch.
Peníze nevrátili,avšak hned souhlasili s výpovědí.Předtím požadovali řádně podepsanou výpověď.