Společnost


České aerolinie a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2069Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2014, před 11 lety

Milan Petráš

Znění stížnosti

Při zpáteční cestě z Budapešti a při vybalení mého zavazadla jsem zjistil že v mém kufru chybí část obsahu.Ihned jsem kontaktoval leteckou společnost čsa telefonicky a následně jsem využil reklamační kontakt na webových stránkách letecké společnosti.Po 33 dnech jsem telefonicky kontaktoval csa aby se konečně k věci vyjádřila.Tímto mě bylo sděleno že nemám nárok protože nebyl poškozen zámek na kufru.Prosím o sdělení,jak dlouhá je doba na vyřízení mé reklamace , a jestli mám, nárok na odškodnění. S pozdravem Petráš


Požadované řešení

Čekal jsem vyřízení mé reklamace /vyjádření/co nejdříve, ale to se stalo až po mém telefonátu po 33.dnu.Tato reklamace byla zamítnuta.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2014 14:40, před 11 lety

Dopravce odpovídá za ztrátu obsahu zavazadla do maximální výše 1 131 SDR (cca 33 000 Kč). V případě, že Vaše zavazadlo má vyšší cenu, bylo třeba již během odbavení požádat o vystavení prohlášení o vyšší hodnotě. Cestující musí výši škody vyčíslit a prokázat. Dopravce obvykle bude požadovat prokázání výše škody kopiemi účtenek od ztracených nebo poškozených věcí. U poškození zavazadla nebo ztráty obsahu je třeba vůči dopravci nárok písemně uplatnit do 7 dnů od předání zavazadla. Nedodržení těchto lhůt má za následek ztrátu nároku na náhradu škody.
Zde se jedná o náhradu škody, tedy nikoli klasickou reklamaci, tudíž by lhůta pro vyřízení měla být přiměřená a stanovena smluvní stranou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2014 20:29, před 10 lety

Společnost České aerolinie a.s. byla o podané stížnosti informována. Doposud však nevyužila možnost se k ní vyjádřit. Vzhledem ke skutečnosti, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před podáním žaloby je nutné subjektu zaslat tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Dále také doporučujeme spotřebiteli konzultaci s advokátem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.