Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#20693Opakovaně nedodaná složenka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 minut 33 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2018, před 7 lety

Michaela Hamáčková

Znění stížnosti

Dobrý den, pomalu už se stává pravidlem, že mi složenka na peníze chodí o nějaký den později. V listopadu jsem si pro ni po třech dnech čekání musela na poštu dojít a vysloveně si ji vyžádat. Bylo mi řečeno, že ji doručovatelka "omylem vložila do jiné přihrádky" a složenka si tam vesele ležela dál. PO TŘECH DNECH! Zajímalo by mě, jak dlouho by tam ještě ležela. Já dovedu pochopit, že ve svátky je na poštách mnohem více práce, ale myslím, že pokud jde o peníze, které jsou ještě k tomu určeny dětem a navíc složenka nic neváží, tak by neměl být problém, ji do té kabely hodit. Na jiné poště jsem problém nikdy neměla, jde pouze o poštu v Králově Dvoře, Počáplech. Sama absolutně netuším, jak se dá tento problém vyřešit, přesto věřím v kladné vyřešení.


Požadované řešení

Omlouvám se, ale opravdu netuším, jak by mělo probíhat řešení této situace, mohu k tomu pouze napsat to, že bych byla ráda,kdyby se na tuto poštu někdo podrobněji podíval, protože z doslechu vím, že toto není zdaleka jediný problém, který tam je.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2018 12:13, před 7 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.