Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, pomalu už se stává pravidlem, že mi složenka na peníze chodí o nějaký den později. V listopadu jsem si pro ni po třech dnech čekání musela na poštu dojít a vysloveně si ji vyžádat. Bylo mi řečeno, že ji doručovatelka "omylem vložila do jiné přihrádky" a složenka si tam vesele ležela dál. PO TŘECH DNECH! Zajímalo by mě, jak dlouho by tam ještě ležela. Já dovedu pochopit, že ve svátky je na poštách mnohem více práce, ale myslím, že pokud jde o peníze, které jsou ještě k tomu určeny dětem a navíc složenka nic neváží, tak by neměl být problém, ji do té kabely hodit. Na jiné poště jsem problém nikdy neměla, jde pouze o poštu v Králově Dvoře, Počáplech. Sama absolutně netuším, jak se dá tento problém vyřešit, přesto věřím v kladné vyřešení.
Omlouvám se, ale opravdu netuším, jak by mělo probíhat řešení této situace, mohu k tomu pouze napsat to, že bych byla ráda,kdyby se na tuto poštu někdo podrobněji podíval, protože z doslechu vím, že toto není zdaleka jediný problém, který tam je.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman