Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20694Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2018, před 7 lety

Peter Jurko

Znění stížnosti

Dne 15.11 jsem Šíma e-shopu nejlevnější nábytek koupil stěnu do předsíně a komodu. 18.12 příjem na depo geis a hlavní běh, 21.12 rozvoz, nikdo nezavolal ani dopředu ani když byl u mě.
28.12 jsem kontaktoval poprvé zákaznickou linku geis, domluvil jsem se na dodání 2.1 a že řidič zavolá dopředu. Vzal jsem si v práci volno i na 3.1 ať mám čas to poskládat. 2.a dokonce ani další den nikdo nezavolal, tak jsem volal ja, paní mi lhala že nemáte mojí adresu a že to musí zdělit odesílatel, dále jsem se s paní nebavil, šlo o lež, moje adresa byla uvedena i v e-mailu který jsem obdržel od geis. Zavolal jsem znova a s pánem na lince jsem se domluvil že mi zavolá a řekne kdy to přivezou. Znova nic. 4.1 jsem jel už do práce, na co mi v 15 hodinvolá řidič geis že stojí před vraty. Poprosil jsem ho ať přijede za hodinu, tolik mi trvá cesta domů, že jinak pracuji do 6te a tento stav potrvá do 13.1. To řidič odmítl, volal jsem na help linku geis po čtvrté a pán mi slíbil že zjistí co se děje a zavolá mi. Neudělal nic. Dnes volám po páté na geis linku, paní říká že to odjelo někam na překladiště a až bude vědět víc, zavolá. Skutečně zavolala aby mi zdělila že zásilku posílá geis zpátky k odesílateli, se mnou se nikdo nebaví, já to jenom platím a čekám na to.
Číslo zásilky je7075000253705


Produkt

Číslo zásilky 7075000253705, nábytek na paletě


Požadované řešení

Reakce by měla vypadat: okamžité kontaktování doručitele, nalezení vhodného termínu, času, způsobu kontaktování, vrácení peněz a formální omluva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2018 12:10, před 7 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2018 23:21, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.