Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
OBJEDNALA JSEM SI PŘES INTERNET SPRAY PROTI CHRÁPÁNÍ ZA 840.- PŘIŠEL MI ALE ZA 1460.- BYL VE STAVU NEPOUŽITELNÝ MOKRÝ OBAL A PRÁZDNÉ AMPULE. OKAMŽITĚ JSEM REKLAMOVALA ZBOŽÍ A CHTĚLA JSEM VRÁTIT PENÍZE. OD TÉ DOBY NIKDO NEKOMUNIKUJE.POSLALA JSEM PŘES INTERNET ZRUŠENÍ SMOUVY, ALE OPĚT ZÁDNA ODPOVĚD. VÍM ŽE UŽ PENÍZE NEDOSTANU NAZPĚT ALE AT SI OSTATNÍ DÁVAJÍ POZOR. JSEM V DUCHODCE A NECHALA JSEM SE NAPÁLIT HUDECOVÁ
PRODUK BYL POŠKOZEN
ŽÁDNÉ ŘEŠENÍ NEVIDÍM
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitelka věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitelka možnost žádat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu.
Spotřebitelka může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Pokud podnikatel nepřijme reklamaci, dopouští se přestupku, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Před nákupem z neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webové odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterém funguje e-shop a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.