Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost Nordic Telecom mne ukončila v 11/2017 pevnou linku a i nadále požaduje v 1/2018 inkasní platbu ve výši 461,- Kč, jejíž výši nejsem schopna identifikovat.
Do společnosti se nelze opakovaně dovolat a společnost ani nereaguje na můj e-mail, nemohu si tudíž platbu vyjasnit.
zrušená pevná linka 315683210
Vysvětlení požadavku na platbu. Odpovědět na zaslaný e-mail.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním služeb, měla by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitelka by tedy měla i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitelka požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci nepřijme, zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Se Zákaznicí byl 22.01.2018 uskutečněn hovor s operátorkou Zákaznické linky na základě jejího emailu. V hovoru ji bylo vysvětleno účtování a výše poslední faktury, která byla vázaná na neuhrazené vyúčtování z předchozího období. Služba byla účtována pouze k datu jejího ukončení. Veškeré vyúčtování bylo vystaveno tedy oprávněně a zákaznice o tom byla v hovoru informována a vše ji bylo vysvětleno.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.