Společnost


Global Distribution Solutions

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20699Klamání zákazníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2018, před 7 lety

Lenka Kalivodová

Znění stížnosti

Nabízejí zde parfémy. Osobně jsem nabyla dojmu, že jde o velké vánoční slevy originálních parfémů světových značek. Zboží jsem si objednala. Pak jsem však byla kolegyněmi upozorněna, že zřejmě nejde originály, i když uvedené slevy, tomu odpovídají.

Žel díky mému špatnému zraku jsem si nevšimla, že u slevy je napsáno, že parfémy jsou v universálním flakónu.

Mám podezření, že parfémy jsou od firmy Essens, sama je nakupuji a prodávám, a vím, že takto se prezentovat nesmí, protože jde o klamání zákazníka.

Samozřejmě mi přišla zvláštní velmi nízká cena, ale opravdu jsem si myslela, že jde o po vánoční výprodej a jak jsem se již výše zmínila, uvedené slevy, tomu odpovídaly.
Mají uvedenou adresu pouze do USA, není zde kontakt do ČR, kontaktní adresa ani IČO.


Produkt

Parfémy světových značek - klamání zákazníka. Jsou zde uvedeny obrázky originálních parfémů, které nedostanete. A rovněž vysoké slevy, díky kterým si myslíte, že jde o vyjímečnou slevu originálního parfému


Požadované řešení

Prozkoumání prodejce a výrobků


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 11:35, před 7 lety

Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva.

Pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (přes internet, telefon, atd.), má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet před uzavřením smlouvy. Odstoupí-li spotřebitelka od smlouvy, vrátí jí prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal. Více informací o odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Pokud již uplynula výše uvedená lhůta pro odstoupení bez udání důvodu, je možné odstoupit od smlouvy pro podstatné porušení kupní smlouvy. Prodávající při prodeji zboží odpovídá kupujícímu za jakost při převzetí. Věc musí mít mimo jiné vlastnosti, které si strany ujednaly a musí se hodit k účelu, který prodávající uvádí nebo ke kterému se obvykle používá. Věc musí také odpovídat jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze a vyhovovat požadavkům právních předpisů. Byl-li dodán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku.

Ochranu práv duševního vlastnictví má jako dozorový orgán na starosti úřad Celní správy. Na tento úřad je možné se obracet s konkrétními podněty, pokud se setká spotřebitelka s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím jejich internetových stránek zde: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2018 22:55, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.