Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 24.11.2013 jsem společnosti Nebeslev s.r.o. uhradila částku 498,-Kč za 2 Interaktivní 3D výukové dětské tablety angličtiny (kus za 249Kč), které měla dodat firma Minidárek (Fabevene s.r.o.). Tablety do dané lhůty nedorazily. Zdálo se, že chyba je na straně dodavatele tabletů spol.Fabevene, která, byť komunikovala omezeně, se nakonec omluvila a napsala, ať reklamujeme u spol.Nebeslev. Spol.Nebeslev přislíbila navrácení peněz do 30ti dnů. Tak se však nestalo.
Interaktivní 3D dětský výukový tablet angličtiny
Prosím o vrácení peněz
|
Tweet |
V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost Nebeslev s.r.o. nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm.
V případě, že byla společnost Nebeslev s.r.o. prodejcem, tedy ne zprostředkovatelem, je třeba pohledávku uplatnit vůči ní. Dne 28.8.2013 bylo se společností Nebeslev s.r.o. zahájeno insolvenční řízení, které je v současné době ve stavu: před rozhodnutím o úpadku. Z výše uvedeného důvodu bude třeba případně svou pohledávku včas přihlásit do insolvenčního řízení.
Dobrý den paní Tomšů,
můžete mi prosím zaslat čísla reklamovaných voucherů na můj mail: marketing@nebeslev.cz. Následně Vás budu kontaktovat.
Velmi Vám děkuji.
Tereza Tomášková
Nebeslev.cz
Paní Tomašková na stížnost reagovala sice ihned, přislíbila vrácení peněz, ale ty ani po téměř dvou týdnech nedorazily.
Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.
Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.
Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.
Hodnocení: