Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobry den, pisi stížnost ohledně akce Samsung každy nový rok. 15.6.2017 jsem ja pobočku Campus Square donesla zařízení včetně USB, nabíječky dokladu, návodu a v originálním boxu ve které byl telefon pořízen. A tim ze program ukončují a zařízení vracím ( zařízení bylo poškozené a s tim ze uhradim škodu jsem počítala ) bohuzel se mi již nikdo neozval ze si Mam telefon vyzvednout na pobočce. Ja službu ukončila 15.6 tudíž Vás zadám o přezkoumání případu cislo ASOJ17003 kde Jasne v historii dohledate za zařízení od 15.6 do dnes leželo na pobočce a nikdo me ne kontaktoval s tim ze si mam zařízení vyzvednout a znovu hned vrátit. Zadám Vás tímto o stornovani všech dosavadních faktur na Samaung 7 jelikož jsem zařízení nevyuzivala. Na pobočce mi řekli ze je chyba z Vaši strany čili ze strany Alzy. Prosim o co nejdrivejsi vyřešení případu. Dekuji Bernovska Nicole
Samsung 7 edge
Zadám o stornovani všech dosavadních faktur na Samaung 7 edge a na fakturu na zařízení
|
Tweet |
Dle podmínek programu "Nový Samsung každý rok" telefon může spotřebitel vrátit a členství ukončit kdykoliv po uplynutí 6 měsíců. Zrušení nahlásí přes kontaktní formulář. Telefon poté stačí přinést na kteroukoliv prodejnu společnosti.
Článek 6 bod 6.2. Podmínek stanoví: Po uplynutí minimální doby trvání Smlouvy je Člen oprávněn tuto kdykoliv vypovědět bez uvedení důvodu. Smlouva v takovém případě zaniká posledním dnem měsíce členství, v němž Člen Smlouvu vypověděl a za nějž zároveň Člen uhradil členský poplatek, k tomuto dni je také Člen povinen vrátit Alze Přístroj na zvolené pobočce, případně předat ve svém sídle či provozovně uvedené ve veřejném rejstříku. Minimální doba trvání smlouvy je 6 měsíců.
Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.