Společnost


Meteor Motor Tech CR, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20710Polaris čtyřkolka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2018, před 7 lety

Jana Huňáčková

Znění stížnosti

Dobrý den, 9.1.2017 jsme koupili u akredotovaného prodejce Polaris = Kadaň, Na Strážišti 1932 čtyřkolku. Do dnešního dne máme již 4 reklamace elktroinstalace.Jednu v Kadani a pak už nás převzala Praha centrála.
Po 4 reklamaci, kterou spravili na místě jsme tam stroj nechali s tím, že hodláme odstoupit od kupní smlouvy.Jednání ředtele je špatné.


Produkt

Polaris SPM 570 zelená


Požadované řešení

Vrátit kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2018 08:02, před 7 lety

Odstoupit od smlouvy je možné, pokud spotřebitelka nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad). O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.

Pokud spotřebitelka uplatňuje reklamaci, je povinna uvést, jaký způsob řešení reklamace požaduje. Prodávající má zase povinnost spotřebitelku informovat o právech z vadného plnění (měl by ji tedy před přijetím zboží k reklamaci poučit, jaká má práva a co může požadovat) a vydat spotřebitelce potvrzení, ve kterém by měl být požadovaný způsob řešení reklamace uveden (reklamační protokol). Pokud tak prodávající neučiní, jde to k jeho tíži.

Pokud spotřebitelka požadovala odstoupení od smlouvy přímo u čtvrté reklamace, mělo tak být uvedeno také v samotném reklamačním protokolu, k čemuž by se následně mělo přihlédnout v případě uznání této reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2018 18:51, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.