Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koncom novembra som si objednala na stránke Maxime parfumy eshop parfém Calvin Klein Euphoria 100 ml. Mal to byť darček pre dcéru. Parfém, ktorý mi prišiel, nemá nič spoločné s originálom, napriek tomu, že bol pekne zabalený. Škoda, že darček bol odbalený až teraz, a zistili sme, že obsah parfemom nazvať sa ani nedá.
Na faktúre uvedené telefónne číslo pre reklamácie sa nedá dovolať.
Kontaktovala som spoločnosť mailom, ako odpoved mi uviedli stránku pre reklamácie, kde by som mala nejaký formulár vyplniť.
Stránka pre reklamácie http://94.130.173.75/files/vymenny-reklamacny.doc je nefunkčná.
Tovar posielať späť asi nemá význam, boli by to ďalšie zbytočne vyhodené peniaze za poštovné.
Calvin Klein Euphoria Woman parfumovaná voda 100 ml
Požadujem vrátenie penazí, pretože neverim, ze spoločnosť by bola schopná vymenit tovar za naozaj original.
|
Tweet |
Pokud již uplynula 14 denní lhůta ode dne převzetí věci pro odstoupení od smlouvy dle ustanovení § 1829 odst. 1 občanského zákoníku, může spotřebitelka věc reklamovat a v rámci reklamace uplatnit nárok na odstoupení od kupní smlouvy pro její podstatné porušení. Prodávající při prodeji zboží odpovídá kupujícímu za jakost při převzetí. Věc musí mít mimo jiné vlastnosti, které si strany ujednaly. Věc musí také odpovídat jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze a vyhovovat požadavkům právních předpisů. Byl-li dodán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku.
Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (WHITEBOX s.r.o.,Brno-střed, Veveří, Lidická 700/19). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce reklamace, odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Nabízení nebo prodej výrobků porušujících některá práva duševního vlastnictví se považuje za klamavou obchodní praktiku. Dozor v této oblasti vykonává Česká obchodní inspekce a celní správa, které spotřebitel může podat podnět.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.