Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobry den, robili sme nakup v Tescu a kupili sme si jedno mlieko.Scanovali sme si sami nakup a podarilo sa nam zaratat 10. Ked sme prisli poziadat o vratenie penazi,tak nebola ochotna riesit problem Vasa zamestnankyna. Vysmiala Nas. Da sa riesit tento problem?Bartosova
Vratenie penez!!!
|
Tweet |
V rámci kupní smlouvy dodá prodávající zboží a kupující za něj uhradí kupní cenu. Pokud bylo ze strany spotřebitele plněno více, jedná se o tzv. bezdůvodné obohacení, které je strana, jež se obohatila, povinna vydat ochuzenému dle § 2991 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě s vedoucím provozovny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.