Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#20713Nespolupráca zamestnanca Tesco-Kralovo pole , Brno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2018, před 7 lety

Eva Bartosova

Znění stížnosti

Dobry den, robili sme nakup v Tescu a kupili sme si jedno mlieko.Scanovali sme si sami nakup a podarilo sa nam zaratat 10. Ked sme prisli poziadat o vratenie penazi,tak nebola ochotna riesit problem Vasa zamestnankyna. Vysmiala Nas. Da sa riesit tento problem?Bartosova


Požadované řešení

Vratenie penez!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2018 10:02, před 7 lety

V rámci kupní smlouvy dodá prodávající zboží a kupující za něj uhradí kupní cenu. Pokud bylo ze strany spotřebitele plněno více, jedná se o tzv. bezdůvodné obohacení, které je strana, jež se obohatila, povinna vydat ochuzenému dle § 2991 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě s vedoucím provozovny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2018 18:49, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.